#1 Skrevet Juni 10, 2008 Jeg har hørt om noen priser fra Gundersen Sportscar på justerbart senkesett. Til nå har jeg kun fått noen veiledene priser, men hvis jeg var intr så kunne han komme med et tilbud til meg siden jeg har kjøpt felger derfra før. Men, de leverer senkesett fra Cobra. Er desse noe bra? Jeg gidder ikke spørre etter noe pristilbud hvis det ikke er noe bra senkesett liksom. Veiledene pris jeg har fått til nå er 8900kr for rustfritt justerbart, 1900kr for fjører, og 7000kr for fjører med dempere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 10, 2008 Har aldri hørt om noen som har testa Cobra, men synes det var stive priser. Jeg tar jo 7500,- for FK Silverline X som både er rustfritt, justerbart både i høyde og på demperne samt at det er Koni innsatser i dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 10, 2008 Har aldri hørt om noen som har testa Cobra, men synes det var stive priser. Jeg tar jo 7500,- for FK Silverline X som både er rustfritt, justerbart både i høyde og på demperne samt at det er Koni innsatser i dem. Jeg får jo tilbud ut fra den prisen da Koni innsatser sier ikke meg så mye, jeg kan ikke så mye om dette forklar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 10, 2008 Jeg får jo tilbud ut fra den prisen da Koni innsatser sier ikke meg så mye, jeg kan ikke så mye om dette forklar Har du ikke hørt om Gule Koni, er vel noe av de mest kjente demperne som er brukt på biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 10, 2008 Nei, tydligvis ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 10, 2008 Har Cobra på Corradoen min. Fungerer meget bra, men skal du drive med banekjøring bør du gå for et sett med justering av demping også. Cobra er ikke blant de stiveste settene du får. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 10, 2008 Gule koni er noe av det beste som tilbys der ute... Et godt og sikkert valg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 10, 2008 Har Cobra på Corradoen min.Fungerer meget bra, men skal du drive med banekjøring bør du gå for et sett med justering av demping også. Cobra er ikke blant de stiveste settene du får. Jeg skal ikke kjøre bane, men skal kjøre med 8,5x19" felger på den, så bilen må ikke være for myk. Hvordan blir det å få godkjent dette? Tror jeg skal gå for et av de FK settene jeg. Høres ut som en meget hyggelig pris må bare vente til jeg får bilen igjen, og ser hvor mye penger det går i sommer. Hvordan er det å justere hjulstillingen etter bytte til justerbart? Leste en plass på forumet at ikke alle biler kan justeres bak uten noe ekstra greier? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 10, 2008 Jeg skal ikke kjøre bane, men skal kjøre med 8,5x19" felger på den, så bilen må ikke være for myk. Hvordan blir det å få godkjent dette? Tror jeg skal gå for et av de FK settene jeg. Høres ut som en meget hyggelig pris må bare vente til jeg får bilen igjen, og ser hvor mye penger det går i sommer. Hvordan er det å justere hjulstillingen etter bytte til justerbart? Leste en plass på forumet at ikke alle biler kan justeres bak uten noe ekstra greier? Siden du skal ha 19" felger så kan du ikke senke i bunn uansett, så tror ikke det blir noe problem på din bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 11, 2008 Jeg har Cobra på bilen i over ett år.. Fungerer å justere og shit enda.. Men jeg syns det er for mykt.. Men så har jeg senket max og da subber det..!! Men ellers fornøyd.. Ikke så mye "stivere" en s-line understell syns JEG. Så man beholder komforen på bilen MIN værtfall.. Har også kjøpt det hos gundersen.. Rask levering og bra service. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...