Str. på tilkobling til oljekjøler? (S2)

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilken størrelse det er på tilkoblingene til den orginale oljekjøleren? Tenker på dem som er på oljefilterhuset. Jeg skulle bestillt meg nye slanger til større kjøler, jeg vet typen på oljekjøleren men ikke dem på motor..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet? Så hadde jeg sluppet og demontere de orginale slangene for og ta dem med til tess...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje litt offtopic men :

Skal du bruke den orignale kjøleren ( bare at du flytter den ? ) : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

m22 (Heter vel kanskje noe annet..) mener jeg ganske bestemt det var.. hvis du skal ha en slange som ser ut som den orginale.. mens hvis du skal ha "hann" slange så er det vel M18.. (er en overgang som kan skrus ut.. )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje litt offtopic men :

Skal du bruke den orignale kjøleren ( bare at du flytter den ? ) : klø :

nei har en ny større en;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

m22 (Heter vel kanskje noe annet..) mener jeg ganske bestemt det var.. hvis du skal ha en slange som ser ut som den orginale.. mens hvis du skal ha "hann" slange så er det vel M18.. (er en overgang som kan skrus ut.. )

supert, takker:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er M18x1,5 i filterhuset

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er M18x1,5 i filterhuset

Ja, INNI filterhuset ja.. på min er det ihvertfall en Hann-Hann overgang som er M18-M22..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må spørre litt mer jeg;)

Tenkte på og kjøpe slanger og an fittings og lage slanger selv, men hva tilsvarer M22 i AN fittings? Og hvordan måler jeg gjengene på oljekjøleren for og finne rikting AN fitting til den? Jeg skjønner ikke helt hvordan man generelt kan måle seg frem på gjenger for og finne rikting AN fitting: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.