#1 Skrevet Juni 11, 2008 Noen som kjenner kvaliteten på denne? Vil ha de i 8,5x19 og 9,5x19. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2008 Ser vel egentlig ut som "alle" andre crosshair felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2008 What he said.. også synes jeg det ser billig ut når det er så vanvittig mange boltehull. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2008 Hehe, ikke rart den ser billig ut Roar, den ER jo det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 11, 2008 Dette er jo en veldig billig felg, 13900 med 235 og 265 19 dekk. Kan jo ikke forlange så mye for den prisen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2008 Neida, sant det. Og den ser helt ålreit ut. Men jeg ville heller gått for Mesh II felgen til Christer på dekkskift. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 11, 2008 Har du bilde? Vil ha felg med bra kant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 11, 2008 Mesh II 8,5x19 og 9,5x19. Disse har rå kant. Christer Kvalheim på forumet selger disse gjennom dekkskift.no. Send han en PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 11, 2008 Hva med denne: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 11, 2008 Nope. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 11, 2008 Noen som kjenner kvaliteten på denne? Vil ha de i 8,5x19 og 9,5x19. Dette er vel Zito GTR? Isåfall er vel kvaliteten helt grei. Jeg fikk i utgangspuktet samme pris på felgene jeg kjøpte, men da med LingLong-dekk som koster en slikk og ingenting. Fikk tilslutt betydelig lavere pris med Kumho-dekk Hvis det er Dekkspesialisten som selger disse så er pakka med LingLong. Felgene er faktisk ikke så fryktelig billige - LingLong-dekka koster ca. halvparten av Nankang (som er et typisk budsjett-dekk). Villedende pris pr. felg er vel like i underkant av 3k. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 11, 2008 Ser vel egentlig ut som "alle" andre crosshair felger. x2!! disser har vi sett 100 ganger før å det er strengtatt litt kjedelig! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...