#1 Skrevet Juni 11, 2008 Hei, jeg har søkt litt å funnet diverse løsninger, har f.eks. sett på speedy. Noen som har noe positivt / negativt om speedy? Eller er det andre løsninger jeg heller burde gå for? Lurer også på hvor de evt. kjøpes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2008 Det har en del å si om du har vakumstyrt eller elektrisk sentrallås. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2008 Mener Audi C4 har vakumstyrt Hvis det er bilen i avataren da. I så tilfelle skaffer Møller et meget kurant ettermonteringssett fra Votex. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2008 Er vakum her ja. Du skal altså bare ha fjernkontroll og ikke fjernkontroll med alarm? Jeg har defa i min og er igrunn fornøyd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2008 Hvordan er monteringen og pris av denne defa saken da? Å hvor får man kjøpt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...