#1 Skrevet Juni 11, 2008 Noen som vet hvor jeg kan klare få tatt 4hjuls kontroll i morgen evt i kveld: smil :? Får jeg ikke det så blir det ikke Tur til mo i rana Hadde vært Jævlig kult og være med til Mo i rana. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2008 Kan jo høre me city bil, mekonomen nede på flyplassen(kjent som transportsentrum)tlf; 77 60 7340, møller:P, Nor-diesel-tlf;77 69 4909 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2008 Tja, om du stille opp med engang, så kan æ ta. Må vente på kjærringa så e på arbeid 1time til. raska på, raska på 50min igjen.. no renn tida ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2008 rakk du 4-hjuls kontrolln ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 11, 2008 FAAAAAAAnnnnnn: gråter :: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 11, 2008 Er det mulig å ha slik uflaks: bråk : ods for et slik tilbud:tilber: Du har ikke mulighet i morgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 11, 2008 Nilsen bil har vel beste i byen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 11, 2008 ringte jo citi bil på mandagen og sa til dem at: Jeg trenger 4hjuls kontroll før fredagen!! Klare dere det? Jada kom bare på onsdagen kl 09:30! Hilken dag er det i dag ? Dem hadde oppført mæ neste uke!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 11, 2008 hehe, skal huke tak i kundemottakeren. Mulig jeg blir på arbeid imorgen kveld om du ikke får time andre plass. NB, ikke svartarbeid. Blir vanlig time om ikke annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 11, 2008 Hehe.. kan du ikke sende mæ ei meling når du kan i morgen. hadde vært fint om du kunne ta den så tilig som mulig... rekker man kanskje siste ferga over:P klart betal uansett!!!! 96990083 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...