#26 Skrevet Oktober 16, 2004 tror jeg går for RS4 til våren ja. 18". Hvor er dem billigst for tiden? Vil ikke ha noe sån rar crom versjon helst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Oktober 16, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Stokka tror jeg går for RS4 til våren ja. 18". Hvor er dem billigst for tiden? Vil ikke ha noe sån rar crom versjon helst Sharif eller wheelie er vel billigst vil jeg tro http://www.wheelie.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Oktober 16, 2004 Opprinnelig postet av Øystein Stokka tror jeg går for RS4 til våren ja. 18". Hvor er dem billigst for tiden? Vil ikke ha noe sån rar crom versjon helst Wheelie har for ca 10000 kr med dekk... Er i Trondheim. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Oktober 17, 2004 Samma hvilke felger du velger, sålenge du kjøper en ny bakfanger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 17, 2004 bakfangeren blir. Ser litt rar ut fra den vinkelen men fra andre vinkler er den super. Se galleriet mitt f.eks. Når den blir senka litt bak skal du se det blir nydelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...