#1 Skrevet Juni 11, 2008 hej jeg plages med min a4 1,8 turbo.. den går på bare 3 sylindre.. monterte nettop nye plugger og prøvde å flytte på coilene mn samme sylinder tenner ikke. (nest fremst) hvordan fungere tenningen på disse motorene?? er det muligens avansert og fixe selv?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2008 Tipper sluttrinnet til coilene dine er defekt Det sitter på toppen av luftfilterboksen. festa med 2stk M4 skruer. Går å måle utgangene med en diodeprøvelampe for å se om den sender ut signal på alle 4 utganger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2008 Tipper sluttrinnet til coilene dine er defektDet sitter på toppen av luftfilterboksen. festa med 2stk M4 skruer. Går å måle utgangene med en diodeprøvelampe for å se om den sender ut signal på alle 4 utganger. det er fjernet hos meg til fordel for powerfilter:S så aner ikke hvor den er satt å hvordan den ser ut:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2008 det er fjernet hos meg til fordel for powerfilter:S så aner ikke hvor den er satt å hvordan den ser ut:S den ligger nok i nærheten der. liten oval dings med 2stk kontakter på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 11, 2008 den ligger nok i nærheten der. liten oval dings med 2stk kontakter på... ok.. da skal jeg sjekke ut det i morgen.. så må ha 1000 hjærteli takk for hjelpen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...