#1 Skrevet Juni 11, 2008 For en måned siden kjøpte jeg en 2003 A6 2,5TDI Q. Den har parkeringsensor foran og bak. Noen ganger piper det andre ikke. Den siste uken har den ikke virket veldig mye. Jeg starter bilen. Parkeringsensoren på dachen blinker. Jeg slår knappen av og på. Da piper den i 3 sekunder. Så blinker den bare når jeg kjører ut av garasjen. Da har den pepet før. Kan starte bilen på gårdsplassen. Setter bilen i R eller D. Piper i 3 sek. så blinker lampa. Kjører mot en vegg ikke noe mere pip. Rygger mot busker ikke noe lyd. Bare blinking. Aldri hatt parkeringsensor før, men virker ikke helt riktig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2008 Høres ut som om den kobler seg ut. Muligens pga. en eller flere defekte sensorer. Diagnoseapparat må nok til her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2008 få sjekket med vag-com som Bent sier her. det er kjent i VAG verden med kaputte sensorer. annen kjent problemstilling er at de er full av dritt, og reagerer hele tiden... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...