Forslag til felgvalg på bil. (A4 B5 98')

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe felger ASAP, men sliter med felgvalget.

Har egentlig lyst på RS6, til tross for at mange har det. Det samme med RS4-2.

 

Har en A4 B5 98' pre-facelift. importert, så det er uten takrails.

 

Kriterier:

-Ikke for "skrikende", bling, og for "ny-motens" i forhold til bilen, da den ikke er helt strøken. Vil bare se dumt ut

-Min. 18", tror det blir det. 19" blir for dyrt atm.

-Ikke så alt for dyre, da jeg ikke har så mye å rutte med for tiden.

 

Ser forsåvidt sånn ut:

 

DSC01113.jpg

 

DSC01116.jpg

 

(JA, den skal senkes i august, da jeg får mer penger : rolleyes Så får leve med høydeskrekken så lenge.)

 

Hørte jeg noen forslag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. Kikk innom selges trådene.. Er en del folk med "ny felg hver sesong fetisj" som sikkert har en del fint liggende til hyggelige priser. Mener eg nettopp såg noen grie felger til salgs i denne tråden http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=124621

Du kan jo og kikke innom simons.no og velge "felg på bil" Han har ikke et lass av fine felger for å si det sånn, men det kan kansje gi deg en ide om du vil ha 5 eika, masse eika, sorte felger osv... I og med at du har sort bil tror jeg at noen mørke felger kunne blitt fint. Sammen med å kjøre grillen sort og få noen mørkere lykter så kan det bli skikkeligt bra. Soting hjelper jo også på.

 

Lykke te...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.