#1 Skrevet Juni 11, 2008 Heisann. Vist det er noe smågale med LMM, kan det da hjelpe å rense denne med elektrorens? Hørt om flere som har gjort dette før.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 11, 2008 jaja, finnes jo også lmm rens nå da, men elektrorens fungerer bra det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 11, 2008 Å? Hvor får jeg det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 11, 2008 Mekonomen har hvertfall. CRC product. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 12, 2008 rødsprit funker knall, kan brukes i en liten sprayflaske evt bare i en liten kopp som du dypper sensorelementet i... viktigst at det er isopropanol, som fordamper helt bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2008 inneholder ikke røsprit masse andre greier og da, som ikke fordamper helt bort??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2008 nei, jeg har selv brukt rødsprit med godt resultat....den er jo helt ren sprit, tilsatt fargestoff fra wiki: Rødsprit Rødsprit er 95% denaturert etylalkohol, etanol (C2H5OH). Rødspriten er tilsatt et denatureringsmiddel som gjør den ubrukelig til mat og drikke, samt fargestoffet fuksin som gir en rødaktig farge. Rødsprit er et rense- og løsningsmiddel beregnet til teknisk bruk. [rediger] Bruk og egenskaper Rødsprit benyttes som avfettingsvæske for tre og metall før lakkering eller maling, og som antifrostmiddel i vannlåser og vannpumper. Den brukes også som løsningsmiddel for farge, beis, lakk og lim, og brukes som brennvæske i spritapparater som for eksempel stormkjøkken, Primus og Fondue-brenner. Rødspriten fordamper hurtig og er raskt nedbrytbar. Alkoholen er udrikkelig og svært brannfarlig. Den har flammepunkt på 13 grader celsius. Rødsprit, det vil si etanol tilsatt midler som gjør den udrikkelig, kalles vanligvis teknisk sprit på svensk og husholdningssprit på dansk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 12, 2008 Eller så kan du bruke blårens om du har det liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 12, 2008 Tror jeg går for elektrorens eller LMM rens, som er beregnet for formålet jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 12, 2008 Bremserens går og... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 12, 2008 Alle rensemiddel som fordamper går med andre ord, men da blir det elektrorens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 12, 2008 Jeg har brukt Biltema sin elektrorens. Det hjalp ikke på problemet mitt. Eneste løsningen var å bytte LMM. Det er en metalfilm inni her som ikke fungerer å rense. Når den er ødelagt er det bare å bytte. Koster ca 1000kr. Har blitt byttedel hos Møller. Men går jo seff ann å prøve å rene først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 12, 2008 Oki.. Min fungerer jo, men bilen fjusker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 12, 2008 kondensfjerner... det er bare isopropanol i det, og det fordamper fort og etterlater ingen rester 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 12, 2008 Espen: Bilen min fungerte flott bortsett fra når jeg gav full gass. Da dro den på et par sekunder før den stoppet noen sekunder og dro på igjen. Prøvde som sagt å rense men uten hell. Byttet LMM.Da fungerte det bra og det har den gjort i 3 år etterpå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 12, 2008 Ja, min rykker i 1. gir uansett hvordan jeg gir på.. Men mest når jeg ikke gir på noe særlig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 12, 2008 jeg mener jeg hadde rykket i 3-6gir. Men er 3 år iden nå så husker ikke helt. Så lenge Møller har godtatt dette som en byttedel som kan ryke koster den derfor bare rundt 1000kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 12, 2008 Hva koster en helt ny en da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...