#1 Skrevet Juni 12, 2008 God aften, under disse tidlige morgentimene. Hvor høy er en standard A4 B5 under bilen? Hvilke fjærer (lengde) må man kjøpe for å sitte igjen med ca 11 cm under chassi? Vet ikke hvor små fjærene som sitter på bilen er nå, men har mellom 5 og 6 cm under chassi i bakkeklaring, og 11cm klaring under sideskjørtene, og jeg som alltid har trodd at sideskjørtene skulle bygge bilen lengre ned. Eller holder bilen på å falle ifra hverandre? Om det har noe å si, så var det dette jeg fant på nettet når jeg søkte etter nr som står på demperne (F4-BE3-6213-H0 framme, ikke sjekket bake, men går ut ifra at det er 6214 der da) http://proamtdw.com/page15bcc37.htm, klarte ikke finne noe nummer på selve fjærene (kanskje hvis man tar høytrykkspyler og vasker grundig at de kommer til syne). Noen som har tips til fjærer jeg kan kjøpe for å få bilen min høyere, og kanskje godkjent. I TÜV papirene står det at jeg kan ha disse nr på fjærene, 1531.1.40, 1532.1.40, 1354.1.40, 1535.1.40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...