Slangeklemmer til vakumslanger?

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt meg nye vakumslanger på kollevold. Problemet var at de ikke hadde så små slangeklemmer. Har sett litt rundt ellers også, men ikke funnet noe som er små nok.

Er det noen som vet hvor jeg får tak i dette? Må jeg bruke sånne engangsklemmer, øreklemmer eller hva det heter?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og når du først har funnet en sånn klemme hvordan i all pokker skal man greie og stramme denne? f.eks de store som er på driveleddet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du tenker nok på OETIKER klemmer.

http://www.oetiker.com/content.asp?l=4&idNavig=1

Hvis det kun skal være vakuum i slangene, kan du bruke strips/buntebånd.

Hvor får man tak i disse klemmene? tenker da på sånne stepless earclamps, som er veldig lik de originale slangeklemmene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den lokale hardware shappa her i gården selger noen som akkurat går på normale vakum slanger.

Kan godt sende deg en haug i oppkrav. Dette er normale slange klemmer :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og når du først har funnet en sånn klemme hvordan i all pokker skal man greie og stramme denne? f.eks de store som er på driveleddet?

Brukte ei jernbindertang jeg:)

99012204.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema har en spesialtang til disse klemmene, koster 40kr eller noe sånt, fungerer veldig bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har brukt bensinslalange klemmer (tror jeg det het) fra biltema.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema har en spesialtang til disse klemmene, koster 40kr eller noe sånt, fungerer veldig bra.

Ok, har du en link kanskje :D ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker på wirestrips som du må bruke håndstykke for å "pumpe" igjen du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.