Hvordan "lime" fast støtfanger forsterkeren i den nye fangeren?

Anbefalte innlegg

Hei, har kjøpt meg en ny rs4 front som jeg skal montere på bilen. (den orginale er knust) hvordan skal jeg få festet den nye fronten på bilen... må vel støpe fast støtfanger forsterkeren (aluplata som sitter på baksiden av den orginale fangeren) i den nye fangeren på et vis... den nye fangeren er av ABS plast... noen som har gjort dette før, eller som har noen forslag til hvordan jeg kan gjøre dette??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

glassfiber da?

Edit : gikk littfort i svingene hær ser jeg:P så først nå at du skreiv abs plast:) tenkte med engang de fangerne som nsb selger i glassbiber:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ettersom det er ABS plast ville jeg brukt sikaflex lim og eventult et par poppnagler bak skiltplate!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har som sakt aldri gjort dette, eller noe lignende. vill det holde med sikaflex og nagler. og hvordan er det med bruk av glassfiber? vil det være en bra løsning, eller vil det bare løsne? erfaringer.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk Tec7 og legg en stripe langs hele kontaktflaten, la det ligge i press i 1 døgn... Det får du aldri fra hverandre igjen :) Been there done that

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir vel en kombinasjon av tec7 og nagler\bolter da... det skall vell holde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir vel en kombinasjon av tec7 og nagler\bolter da... det skall vell holde.

Det kommer til å holde veldig bra! Men ikke bruk noen form for glassfiber lim på ABS plast for det fester seg veldig dårlig sammen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.