#1 Skrevet Juni 12, 2008 hei hei lurer på om noen vet ossen jeg ska skite abs føler på en audi A3 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2008 Ta av den gamle og sett i en ny. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2008 wow det hjalp mye du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2008 Verre en det er det jo faktisk ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 12, 2008 kan ikke si at det hjalp meg så jæ... mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 12, 2008 Slike svar du må regne med å få når vår eminente forumnarr Sigmund Aikio er ute med pølsefingrene på tastaturet. ABS sensorene har en tendens til å sitte noe innih****te. Spraye godt med rustløser, vente, spraye, vente. Prøve å få av. I verste fall så må du banke de av. Ta sjansen på å brekke av toppen, eller slå de ut fra innsiden, noe som er en noget mer omfattende prosess... Rustløser, vannpumpetang, flatt skrujern og en hammer og litt tolmodighet så kommer du langt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 12, 2008 der ja får prøve det takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 12, 2008 STOR vannpumpetang, bytta nettopp, skal MYE vold til for at enkelte av de følerne skal gi etter. De er bare dyttet inn uten noen form for innfesting, men ruster noe jæ..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 12, 2008 da får jeg prøve på det når jeg får nye følern bestillte i dag på nbs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...