#1 Skrevet Juni 12, 2008 hvor kjøpe lås mutter? har mistet den som "låser" opp lås mutterene mine. hvor tror dere eg kan få kjøpt slike? de er så å si runde med noen slakke farstdumper på vist dere skjønner:P ene av de fartsdumpene er mindre en de andre er 5 stykker på en mutter tror eg det var.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2008 Det finnes "ørten" varianter av låsebolter da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2008 Det finnes "ørten" varianter av låsebolter da Hehe, best og bruke "universal-nøkkelen" som jeg pleier:p Låsebolter er noe dritt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2008 Hehe, best og bruke "universal-nøkkelen" som jeg pleier:p Låsebolter er noe dritt! jepp, det kan du si.. dritt og miste den vertfall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 12, 2008 jepp, det kan du si..dritt og miste den vertfall.. Det skal jeg love deg, klart og miste den 2 ganger på rad jeg! Derfor har jeg slutta med låsebolt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2008 Noen som kan forklare hvorfor de monterer låsemutter orginalt på vag nå i 14" med stålfelger? Wtf? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 13, 2008 Noen som kan forklare hvorfor de monterer låsemutter orginalt på vag nå i 14" med stålfelger? Wtf? Fordi dette er noe av det hotteste på felgtjuvmarkedet..... Nei, aner ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 13, 2008 Det skal jeg love deg, klart og miste den 2 ganger på rad jeg! Derfor har jeg slutta med låsebolt! Takk og lov for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 13, 2008 hvor kjøpe lås mutter?har mistet den som "låser" opp lås mutterene mine. hvor tror dere eg kan få kjøpt slike? de er så å si runde med noen slakke farstdumper på vist dere skjønner:P ene av de fartsdumpene er mindre en de andre er 5 stykker på en mutter tror eg det var.. reis innom et godt utstyrt dekkverksted så kan de sikkert hjelpe deg med og skru de ut, dekk verkstedet her jeg bor har i hvertfall et stort sett med nøkler til låsebolter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 13, 2008 Flere dekkverksted gidder faktisk ikke lenger å drive å kjøpe "nøkler til låsebolter" da det begynner å bli ganske mange forskjellige typer. Vi kjøpte ett sett en gang til bmw låsebolter for å hjelpe en kunde og det kom på over 1500,- Den er nok utdatert nå. Annbefaler låsebolter om du har bilen din parkert på utsatte plasser og om du har dyre felger. Om ikke så skjønner jeg ikke dem som har det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...