#1 Skrevet Juni 12, 2008 Har ofte problemer med å få golfen i revers, den vill ikke inn. Ofte er det så galt at jeg må kjøre litt frem for så å prøve igjenn, men så funker den smertefritt som alt skulle vært normalt til andre tider. Kan det være ett tegn på slitt girkasse? kjenner også den sliter litt på synkroniseringa på andre gir hvis jeg girer litt seint, spesielt når den er kald. Kansje noen som har vært ute for no slikt? -Kenneth 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2008 min å er slik.. slitt clutch har jeg tippet da men? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2008 Golfen til madammen er sånn også........Den har gått rett over 100K 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2008 Okai.. Får bare leve med det da.. så får vi bare tute å kjøre til det skjer noe.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2008 min er sånn når den er kald vanskelig å få i andre gir.... noen mener det kunne være lurt å bytte olje på den..,. men vet det er en svakhet med girkassene til 1.6l hvertfall... var byttet i min allerede når jeg kjøpte den da var den gått 140000km... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2008 min er sånn når den er kald vanskelig å få i andre gir.... noen mener det kunne være lurt å bytte olje på den..,. men vet det er en svakhet med girkassene til 1.6l hvertfall... var byttet i min allerede når jeg kjøpte den da var den gått 140000km... Ja, girkassene til 1.6 en er det noe fjas med. A4'en jeg hadde før med 1.6 var ganske vanskelig å få i 2.gir, spesielt når det var kaldt ute....men den hadde gått 250000km når jeg solgte den..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 15, 2008 Hehe.. Okai, men dette er jo en 1,9Tdi da. som har gått 200 nå. Men finner jo fort ut av det hvis det skjer noe med den da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 15, 2008 ofte kan man slippe clutchen og clutche igjen for så å ta den i revers, bruker å gå bra hos meg og på søstrea mi sin golf 4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 15, 2008 Peugeoten min og er slik, men jeg slipper bare clutchen litt ut, slik at den begynner å ta, og da går bilen i gear. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 16, 2008 Bytt til Castrol Synchromesh girolje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 16, 2008 Okai. Takk for tipset da sier jeg bare di kan fylle på det på neste service.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 16, 2008 Tips: Gjør det selv, så vet du iallefall at det blir gjort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 17, 2008 Okai.. Er det knotete å komme til da? Er min første golf så har ikke kommet så langt som å bytte giroljen ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...