#1 Skrevet Juni 12, 2008 Hei. Hvilken N75 ventil sitter i S4 Biturbo? Før facelift.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2008 Ingen som vet? Møller oppgav K-ventil, og skal ha 2000kr for den.. Stemmer dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 14, 2008 Dette må sjekkes opp i... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2008 Hadde vært greit å vite litt om dette.. Er det to siden det er to turboer eller ? Denne K-versjonen har jeg aldri hørt om, men er den mulig å sette på feks min 1,8T ? Utenom N75 ventil, hvilke grunner kan det da være at S4 Biturbo sliter med å ikke ha turbotrykk i det hele? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 14, 2008 Lekkasje en eller annen plass i systemet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2008 Den har av og til litt trykk, noen ganger går den som en 2,8 30V og andre ganger fungerer den helt fint.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 16, 2008 delenr på n75 til s4 bit 078906283B er bare en n75 med et y stykke som splitter slangen, så går ver av di til ver sin wastegate (har foresten 4 stk liggende) angående lite turbotrykk noen ganger, så kan det vere lekasje i slanger, sjekk slanger som går til å fra ic, den som står på gasspjeldet og di to små y-slangene under gasspjeldet..jeg lagde meg utstyr til å trykkteste, kjøpte ei 5cm sturodurplate å brukte en hullsag som har samme dim som slangen fra lmm å sagde ut, tok en slange til kompressor og limte fast i sturodursylinderen. koble den på der hvor lmm skal stå, tett oljeåndinga å start kompresoren på 0,5-1bar å hør etter lekasjer! kan også vere lmm som bynner å bli sliten... mvh Eirik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 18, 2008 Skal det være noen slags bokstav bak det delenr-et der ? Som på den til min så er det det nr, og J eller H bak.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 20, 2008 N75 ble byttet, sluttet å rykke men manglet fortsatt turbotrykk. Temperaturføler på venstre eksos (sett forfra) ble byttet, og nå går bilen igjen som ett uvær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 20, 2008 Skal det være noen slags bokstav bak det delenr-et der ? Som på den til min så er det det nr, og J eller H bak.. som det står etter delenr, en B 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 26, 2008 078906283B koster forøvrig 603kr uten rabatter hos Møller, og er ikke på lager i norge... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...