#1 Skrevet Juni 12, 2008 Jeg har en ny turbo som skal i bilen snart, men jeg skulle gjerne ha snudd husene på turboen slik at det passer med mitt nåværende oppsett. Jeg skulle hatt en 90 graders vri på kompressorhuset. Hvordan gjør man det? Som dere kanskje skjønner så er jeg rimelig grønn på slikt! Turboen er en garret-kopi som jeg har fått billig. Den skal kun kjøres med inntil jeg får tak i en ekte garret, hvis noen hadde planer om å "disse" meg for bruk av kopivarer! hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2008 løsne skruene bak huset, 6 stk tror jeg det er og vri, er iallefall slik på de jeg har hatt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2008 Som Jan Egil sider, så er det vel, både på kopressor og eksoshus, 3plater med 2 skruer på hver, som må løsnes for at man kan rotere husene fritt fra centeret. På kompressorsiden er det en stor O-ring, denne bør du ikke vri på, ta heller av huset, å sett det på i den vinkelen du skal bruke den i. Eventuelt smør den med litt olje før du setter det sammen igjen, da kan du kanskje klare å rotere den litt. På eksos siden er jeg ikke helt sikker på hvordan den "tettes", så det for noen andre svare på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 12, 2008 løsne skruene bak huset, 6 stk tror jeg det er og vri, er iallefall slik på de jeg har hatt... Takk for svar! Jeg ville ikke prøve uten å høre med dere i frykt for å ødelegge noe! hehe! Men da var det ordnet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...