Anbefalte innlegg

Noe spesiell merking man skal se etter når det gjelder originale og kopier av disse felgene?

Turbocup.

Noen som vet?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ekke sååå inne i dette, men RH lager vel noen lignende

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja vet det.

men skulle gjerne visst om det står noe spes på de som er originale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På de originale så står det vel en slags material merking. Aisi7al eller noe i den duren. De originale med hule eiker ser du veldig lett at de er helt flate på baksiden av eikene, eikene er endel tykkere liksom. Også er det jo selfølgelig det originale delenummeret på på de ekte felgene. 993.xxx.xxx.

 

RH felgene mangler endel små detaljer som gjør at de er lett å skille fra de originale.

 

Mille Miglia kopiene(italienske), er veldig lik de originale, men her står det vel "cup3" på en av eikene bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig å få de Mille Miglia felgene i 4-108? eller andre "Cup Turbo" felger? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginale Turbo Cup har en liten "forsenkning" rundt hele felghornet på utsiden,men det har også Mille Miglia sine kopi-felger. Ligg unna RH felger..........elendig kvalitet på RH. Prøv å få fatt i orginale Porsche eller Mille Miglia sine. Org. Porsche felger har også hule eiker så de er ganske så lette. Legger ved et bilde av en orginale Porsche felg øverst å en RH felg nederst. Der ser du tydelig den kanten jeg mener.

 

turbocuporg.jpg

rhturbocup.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligg unna RH felger..........elendig kvalitet på RH.

 

Merkelig :confused: Har kjørt i mange år,inkludert banetreff, med de RH-felgene du viser til og de er fortsatt som nye. Mulig jeg fikk et sett produsert på en god dag eller.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig :confused: Har kjørt i mange år,inkludert banetreff, med de RH-felgene du viser til og de er fortsatt som nye. Mulig jeg fikk et sett produsert på en god dag eller.....
Hmmm,det kan være. Har sett en god del RH felger med sprekker,bulker og diverse ting og tang. Både helstøpte,to og tre-delte jeg har sett......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig :confused: Har kjørt i mange år,inkludert banetreff, med de RH-felgene du viser til og de er fortsatt som nye. Mulig jeg fikk et sett produsert på en god dag eller.....

 

Må si meg enig her. Kjørt hardt med disse, og traff en del saaftige hull på vei hjem fra Vålertreffet. Og felga er like rette ennå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig at rh ah turbo cup er elendig kvalitet. kjører 19" og har kjøpt 2 nye felger på 1 og en halv sommer sesong og syns ikke det er noe og skryte av

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig at rh ah turbo cup er elendig kvalitet. kjører 19" og har kjøpt 2 nye felger på 1 og en halv sommer sesong og syns ikke det er noe og skryte av

 

Har ikke større bremser(330mm Cayenne skiver og kalippere) enn at jeg klarer meg med 17" felger. Da blir det plass til mer gummi til å beskytte felgen... ;): smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.