#1 Skrevet Juni 12, 2008 hei ser alle prater om denne n75 ventilen hvor ligger den hen? mvh meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 12, 2008 ting som bil, motor og årsmodell ville hjulpet en del på responsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 12, 2008 Ligger vell mellom luftfilter og turbo uansett bil.. Men er forskjell på tverrstilt og rekkestilt motor.. Fortell hvilken du har, så skal jeg eller noen andre fortelle hvor den er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2008 ja sorry glemte helt det jeg hehe det er en s6 2,2 tq hehe hjalp det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2008 da henger den på slangen mellom filter og turbo. følger du slangen som går fra WG. så finner du den fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...