A3 med heftig blåfarge i Kristiansund

Anbefalte innlegg

kjørte tilfeldigvis forbi denne i morrest..beklager dårlige bilder da jeg ikke kunne stanse for og ta bilder pga trafikk så det ble mobilbilder mens jeg kjørte:p Så denne i forbifarten i går..da var det 2 meget vakre damer som kom ut av den: smil :

 

så det var forum-skiltplater å mener å ha sett noe om denne bilen en plass før: klø :

DSC00743.JPG

DSC00744.JPG

DSC00745.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok en voldtatt Audi. : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå var det nå fargen jeg refererte til da: smil :

 

må innrømme at jeg ikke får til den fronten på gammelkarroseriet. resten av bilen - panser syns jeg var tøff.. skikkelig rått interiør å så jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gamlebilen til en kompis. (Han kjøpte den ny, og den har dessverre blitt voldtatt av senere eier(e) )

Fargen heter Pelikanblå og har fargekode LY5T

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde det var en slik honda type r jeg : flau :

 

Men la godt merke til blåfarven ja, ser en del bedre ut live. (farven altså)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heh..ja den der så passe smadra ut: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så vel ikke så bra ut når den var hel heller da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden det er den Esben Lidahl restaurerte, så er vel det der en Toyota-farge. Siden det var fargen tråden handlet om, mener jeg... *hoste*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel ikke kalle denne "hefftig" nei..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel ikke kalle denne "hefftig" nei..

 

takk for at du rettet meg med en f for mye.. men er fortsatt fargen som er heftig..ikke bilen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, byttet til orginal S3-front samt panser og fått kastet det forferdlige Bmw-sideskjørtet til ditt sola aldri skinner, så tror jeg at bilen har en god del potensiale:)

 

Sånn bortsett fra hvit hønsenetting, så var jo bilen tøff da forrige eier hadde bilen: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes bilen var ok jeg. Rart at alle må skikkanere straks det er noen som har gjort noe som ikke alle andre har gjort.herre min hvor kjedelig det er å se samme bilene bare i forskjellige farger.oi der var en orginal a3 og se der en orginal a3 i en anen farge!!! hallo... alle kan ikke ha samme smak,å hva er det med å skikkanere andre sine biler?? Vertfall når man prøver å være en sammen sveiset klubb!! går ikke det hvis alle skal fortelle hva som er feil med andre sine biler. for eieren er sikkert det der helt rett!!Kunne vel sakt mye om deres biler på lik linje som dere kan snakke om min,men synes ikke det er rett å "henge" noen ut i klubben fordi om at dem har gjort noe anent. å det er tydelig vis en klubb bil,ikke sikkert vedkommende er så aktiv på forumet....

 

Off topick men slik er det nå bare...

 

Og Rolf,fordi om det kom litt dårlig frem på bildene,så er jeg enig med deg om at fargen var kul;)

 

gøy med noe anent:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt sagt Jaenette. Enig med deg der ! Jeg har sett bilen live, å synes det faktisk er enn ganske tøff A3. Spesiell farge :) Viktig å sette sitt eget preg på bilen sin. Det er da enn synes det er kjekt å kjøre rundt i den. Værtfall men er jeg det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter ALT Jeanette skriver her,får ikke blitt mer enig! : rock :

Men værsågod,den som vil kjøre rundt i samlebånds bilene sine får gjøre det. ;) Morro og møte 2-3stk identiske biler med sin egen på hvert gatehjørne.... : rolleyes: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morro og møte 2-3stk identiske biler med sin egen på hvert gatehjørne.... : rolleyes: haha :

Det er jo der panser-BH kommer inn..: smil :

(regner med det blir permban elns nå)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

enig der as

syns denne var skikkelig pen jeg

er vel ikke så ille med litt riegerplast på bilene om du kjører en vanlig stil på det..

ikke smeller på med glassfiber styling til 1500 bra BS bildeler med store hull å forferdelig passform

syns denne var fin.. fint interiør . fin å se på, fin farge osv..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nydelig farge, men naar skal folk begynne aa lakkere doerlistene naar de lakkerer bilen helt ned??

Det irriterer meg grenseloest :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greitnok å sette sin personlige preg på bilen, men hva er vitsen med og ødelgge bilen?

 

Er det bare meg som ser hvor dårlig arbeid det er blitt utført på den her bilen?

 

Er det bare meg som ser at det er andre former på fanger enn resten av bilen?

 

Er det bare meg som ser at de svarte listene mellom dør og sideskjørt skulle vært lakkert?

 

Er det bare meg som ikke liker sideskjørtene?

 

... Og er fargen så kul? Jeg syns ikke bilen kledde den fargen, jeg syns bilen så ufattelig gammel i den fargen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greitnok å sette sin personlige preg på bilen, men hva er vitsen med og ødelgge bilen?

 

Er det bare meg som ser hvor dårlig arbeid det er blitt utført på den her bilen?

 

Er det bare meg som ser at det er andre former på fanger enn resten av bilen?

 

Er det bare meg som ser at de svarte listene mellom dør og sideskjørt skulle vært lakkert?

 

Er det bare meg som ikke liker sideskjørtene?

 

... Og er fargen så kul? Jeg syns ikke bilen kledde den fargen, jeg syns bilen så ufattelig gammel i den fargen.

 

Nei Sigmund, jeg støtter denne jeg, untatt at jeg synes fargen var fin da :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

for det første så er det vel ikke sikkert eieren er ferdig med bilen!!!!enkelte må bruke bilen samtidig som dem fikser den opp.

 

Uffattelig at det går ant å sitte på nettet slik å henge ut andre klubbmedlemmer sin bil på denne måten. respektløst!!!!

 

men men..jeg har vertfall sakt min mening å har ikke tenkt å drege tråden her lengere...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.