Audi motor over på LPG Gassdrift??

Anbefalte innlegg

Du kan ikkje montere sjølv, det er eit godkjent verksted så må gjere det da dette skal godkjennes av biltilsynet etter på.

Et tips til å få ned kostnadene ved montering er å montere det selv, for så å få de til å programmere eller hva de må gjøre. Ihvertfall en i arendal som skulle være villig til det.. og da snakka han om halv pris..

kan ikke bytte maskin heller da..? Hvorfor må biltilsynet godkjenne det vist du gjør det hos et godkjent verksted da...? Har jeg ingen tro på, vist du monterer det selv og alt er tipp topp og du viser den hos biltilsynet så spiller det vel ingen rolle hvem som har montert det!!!!!?

har forresten sett noen ombygninger, og jeg ville ikke betalt mye for det! Så om det er godkjent eller ikke så klabber de like mye som alle andre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal godkjennes på biltilsynet og stemples i vognkort selv om det er montert på verksted. Skal vel heller godt gjøres at det blir oppdaget at det ikke er godkjent da men...

Kan vel montere selv, hvis du har et verksted som ser over det og går god for dette..

Den jeg monterte på var levert med det org. fra USA, med noe som ikke fungerte spesielt bra på norsk gass så der er det nok ingen som merker noe forskjell..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører gass på min 1.8 turbo 96modell og det går som en drøm. ligger på 6,40kr pr mil med køkjøring og ingen hensyn til drivstoffbesparende kjøring. Fungerer utmerket godt. Ser ingen grunn til å ikke ombygge. PM meg om du lurer på noe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dei toyota taxiene jeg snakket med hadde problemer med toppene før.

Er ikke så lenge siden siste propantopplokk ble overhalt til en Toyata pga brente ventiler. Det som i en del tilfeller har vært problemet med disse motorene, er at kravene (fra forbrukerne) om så billig drift gjør at motorene blir foret på det som kanskje kan være litt for lite propan, med bl.a. brente ventiler som resultat.

Og det er ikke et problem som er borte, og vi snakker da om gassanlegg montert av et av de store firmaene som driver med dette.

Ellers lykke til :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.