#1 Skrevet Juni 13, 2008 Ja idag går Mercedes Sl`n min, til fordel for en 68`Ford Mustang Fastback: smil : gamle bilen: nye bilen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2008 Utrolig flott bil, hadde jeg bare hatt råd... Helt riktig stil, farge og hjul... Gratulerer så mye.... heldiggrisen.... har den gått på/ved Gjøvik..? Håvard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2008 Forutenom de alt for "moderne" endestussen, så var jo den riktig så frekk!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2008 Den var grise rå: rock : Grattis så mye:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2008 Drømmebil;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2008 Gratulerer med drømmebil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 13, 2008 Tja,det va jo en helt grei bil: smil : Gratulere med FEIT bil: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 13, 2008 NICE!!!!! Mere bilder!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 13, 2008 Grooooom bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 13, 2008 Lekkkkkert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 13, 2008 Jepp, enig ang stussene, ellers nydelig vogn. Står på handlelista mi til jeg kommer i midtlivskrisa, sammen med surbarten, hestehalen og månen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 13, 2008 endestussene skal modifiseres:) no worry, får med ny bakplate så de kommer lengre opp + at jeg skal endre på stussene:) mere bilder kommer når den står i garasjen min: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 13, 2008 Utrolig flott bil, hadde jeg bare hatt råd...Helt riktig stil, farge og hjul... Gratulerer så mye.... heldiggrisen.... har den gått på/ved Gjøvik..? Håvard den har gått på Gjøvik ja, eller går t.o.m idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 13, 2008 SL`en kjøpte du den i Brumunddal? En kompis av meg hadde en helt lik en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 13, 2008 SL`en kjøpte du den i Brumunddal? En kompis av meg hadde en helt lik en nope, tok den inn fra Sverige selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 13, 2008 Gratulerer med heftig ny bil. Når blir den lagt ut for salg a?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 13, 2008 Gratulerer med heftig ny bil. Når blir den lagt ut for salg a?? ja tenkte jeg på å selger jo hele tiden:/ må få se denne kenneth! grattis, regner med du gleder deg til du er kjørbar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 13, 2008 Me like! utrolig deilig rompe på disse bilene:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 13, 2008 Det er drømmebilen ass! Alt var riktig.. Utenom endestussene, men det har du jo hørt noen ganger nå.. Hvordan maskin sitter i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 13, 2008 da var vogna i hus: smil : fyy så deilig bil! og den lyden da, skikkelig hissig v8..mmmm det sitter "bare" en 289cid, altså en 4,7 på 225hk orginalt, denne er litt trimma med større forgassere,headers og 2,5" eksos hele veien. så tja, 250hk ca vel.. flere bilder: og nei det er ikke hull i setet:) bare refleksjoner i vinduet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 13, 2008 Faen, den ser jo helt strøken ut. Nylig restaurert eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 13, 2008 Nydelig bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 13, 2008 Der var'n i hus ja.. Står vel trygt i garasjen nå som det regner vel? Mulig en tur til hfs i morra så stikker opp en tur om du er hjemme og glaner litt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 13, 2008 Denne var LEKKER,grattis! For ikke og snakke om lyden i disse,orgasmisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 13, 2008 Dette er ikke annet enn heftig Kenneth. De karosseriene der ser ut til å gå i 240 km/t da de står parkert.....Rå bil. Gratulerer!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...