#1 Skrevet Juni 13, 2008 Hei da jeg har noe rust på bakluka på min 200 avant, skulle jeg ha tatt ut selve bakruta. (rusten ligger i kanten mot ruta og sikker inn under også) Noen som vet om det er mye jobb/vanskelig å ta ut ruta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2008 Jeg vet at det er et helvete... Men riktig verktøy er utrolig viktig. Det er et rent helvete å få den løs. Har nesten plukket en helt ut på en audi 100 avant, men gav opp når jeg kom til nederste delen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2008 En god tapetkniv og skjær fra innsiden, så kommer den ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 14, 2008 En god tapetkniv og skjær fra innsiden, så kommer den ut Og litt erfaring, sånn som du har ? heh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...