#1 Skrevet Juni 13, 2008 Hei, driver og træler som f her på en vw caravelle t4, 2.5tdi acv motor... Går dårlig, typisk luftmasse syndrom, byttet selvsagt denne til og begynne med, byttet så ladetrykksregulerings ventil, alt av vakum er sjekket og byttet , ingen feil koder, omet alle forbindelser mellom masse måler og styreenhet, alt er ok! prøvet og kjørt uten eksos før kat, ingen forskjell. har nå gått over alt som er mulig,. sjekket turbo intercooler trykk sjekket vakum in til styreenhet alt av verdier er ok, sjekket insprøytnins tidspungt og stort sett det meste av erfaring som kan gi denne type feil, jobber selv må møller og dette begynner og gå meg på nervene nå!!!!! Noen som har tips:::........ er jo en bil te en kompiss og ikke få til det er jo bare kjett.. he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 13, 2008 Mulig du allerede har sjekket det, men sjekk om vakumklokka/wastegateklokka på turboen er løs. Hender en av skruene som fester braketten til denne skrur seg ut med påfølgende 0 ladetrykk. Prøv å dra den mot deg da du står foran bilen. Er bilen gammel nok har den også en vakumslange inn på toppen av luftfilterboksen i boksens bakkant inn mot innerskjerm. Om denne tas vekk går bilen dårlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 13, 2008 klokka har vi sjekket ja, ingen slange på luftfilter boks oppe på denne... men takk for tips trenger flere! har og trykk testet wesgateklokka så den er topp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 13, 2008 Kan det være (VNT) eksos sida på turboen som er full av dritt? Har vert bort i et tilfelle av dette på en a6 tdi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 13, 2008 Hadde en T4 2,5TDI med vnt turbo, akkurat samma syndromer, var turboen som var sotet ned slik at vnt opplegget gikk i stå. Ble ca 25.000 for ny turbo og arbeid, heldigvis firmabil! Står litt om det her: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p=1340914 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 13, 2008 he he ja da er vi to,, er sjekket det å!!! tok av hele eksosen å så på både westgate spjæl turbin og alt, alt er ok,... egr er og ok hvis noen tenker på det... jeg dras mest mot styreenhet for øblikket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...