Anbefalte innlegg

Jag har lika långt till Mantorp som till Våler, eftersom jag varit till Mantorp så många år och även vunnit Passat klassen senaste två åren och som medlem i VW-AUDI CLUB NORWEGEN bestämde ja mig tidigt att åka till Våler istället utan att ha läst några forum, det var kanske tur för dig det, men lycka till iallafall.

 

syns det var bra du kom

Fikk se noe som man ikke hadde sett før!

håper du kommer igjenn neste år også:) bilen var fet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jag har lika långt till Mantorp som till Våler, eftersom jag varit till Mantorp så många år och även vunnit Passat klassen senaste två åren och som medlem i VW-AUDI CLUB NORWEGEN bestämde ja mig tidigt att åka till Våler istället utan att ha läst några forum, det var kanske tur för dig det, men lycka till iallafall.

 

Jeg tror med ganske stor sikkerhet Urban, at hadde de bila som var på BugRun stillt opp på Hovedtreffet (og da snakker jeg ikke om min bil som vant på BugRun) så hadde du neppe tatt med deg "People Choice" på Hovedtreffet.

 

Sorry mac, høres kanskje litt småkvalmt ut men sånn er det bare.

 

Neste år sees vi på Mantorp, så kan vi se hvem som ruller over rampen da? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har det NOE betydning?

Den Passaten vant på Våler denne gangen, uansett årsaker er oppmøtet som det var.

Selv synes jeg bilen jevnt over var litt stilig og annerledes mye annet, ikke alle i klubben MÅ ha overvass femmer quattro

eller en gammel oldskool Volkswagen, og å legge stilarter til grunn for bedømming synes jeg blir feil.

 

Men nå skulle vel denne tråden uansett dreie seg om neste års treff.

Foreslått helg virker genial, men tror pr nå ikke jeg får med meg Våler-treffet det året heller. Blir som oftest kollisjon

med eksamener.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da du er alene på treff, og Svensk. Som denne karen helt tydelig var, så var det vel liten tvil i people choice. Si meg noen VW som egentlig var i nærheten av denne?

Rart han ikke var på BUGRUN. Kansje han kom fra laaangt nord.

Uansett, et bygg jeg liker meget godt. Selv om bil modelen ikke er den mest spennende.

AL var nytt på bilen. Og da vi snakker nytt, så var alt bedre/overdimmensjonert bra.

Tenk så mange timer. Full pott fra min synsvinkel.

 

Svein Erik husker nok litt lite av BugRun 2007 for da vant nemlig den samme bilen passat klassen.

Nå skal det legges til at bilen kun stilles ut og kjøres til/fra treff på henger (kom på henger ifjor)

og bilen har høy detalj finish selv om det ikke er etter min smak

passat07.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror med ganske stor sikkerhet Urban, at hadde de bila som var på BugRun stillt opp på Hovedtreffet (og da snakker jeg ikke om min bil som vant på BugRun) så hadde du neppe tatt med deg "People Choice" på Hovedtreffet.

 

Sorry mac, høres kanskje litt småkvalmt ut men sånn er det bare.

 

Neste år sees vi på Mantorp, så kan vi se hvem som ruller over rampen da? ;)

 

Ja här var det mycket skitsnack, jag åker till en bilträff för att titta på bilar och träffa trevligt folk vilket jag gjorde på Våler, sen blev jag lika överraskad som alla andra att det blev Peoples Choice och här verkar det som det är mitt fel, blir det ett pris så är det bara en bonus och alltid roligt, sen körs alltid bilen till och från en träff för egen maskin, den används även där emellan men inte varje dag, det är jag nog inte ensam om, synd att den inte passar in här så det kanske blir endast detta år som medlem i klubben så kanske en del blir nöjda

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd att den inte passar in här så det kanske blir endast detta år som medlem i klubben så kanske en del blir nöjda

Det håper jeg virkelig ikke Urban.

 

Nå må du huske at du faktisk fikk peoples choice, så at folk liker bilen din er det jo ingen tvil om.

Men, det er så sånn at med over 5000 medlemmer, så kan ikke alle like alt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja här var det mycket skitsnack, jag åker till en bilträff för att titta på bilar och träffa trevligt folk vilket jag gjorde på Våler, sen blev jag lika överraskad som alla andra att det blev Peoples Choice och här verkar det som det är mitt fel, blir det ett pris så är det bara en bonus och alltid roligt, sen körs alltid bilen till och från en träff för egen maskin, den används även där emellan men inte varje dag, det är jag nog inte ensam om, synd att den inte passar in här så det kanske blir endast detta år som medlem i klubben så kanske en del blir nöjda

 

Du må jo tåle at folk er uenig med deg. Mulig du vant fortjent Peoples Choice på Våler, det sier jeg ingenting på selv om jeg ikke har sett bilen din.

 

Det jeg sier er at OM ikke treffene hadde kollidert så tviler jeg på at så hadde vært tilfelle.

 

Og du er vel ikke den eneste som anvender bilen til og fra treff, det gjelder vel de aller fleste vil jeg tro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror med ganske stor sikkerhet Urban, at hadde de bila som var på BugRun stillt opp på Hovedtreffet (og da snakker jeg ikke om min bil som vant på BugRun) så hadde du neppe tatt med deg "People Choice" på Hovedtreffet.

 

Sorry mac, høres kanskje litt småkvalmt ut men sånn er det bare.

 

Neste år sees vi på Mantorp, så kan vi se hvem som ruller over rampen da? ;)

 

Det høres ikke bare småkvalmt ut Håkon, det høres helkvalmt ut! Bare fordi du ikke liker stilen til Urban så er det fantasteisk unødvendig å skrive slik du gjør. Det at han vannt på BugRun ifjor og Peoples Choise hos oss iår er for meg som kun har sett bilder av bilen en bekreftelse på at det er vanvittig gjennomført bygg om en liker stilen eller ei.

 

Så Urban, ikke legg vekt på de knippe negative kommentarene som kommer her og heller kos deg med det at du vannt over alle de norske bilene : vinke : Så får heller de som var på BugRun nøye seg med at de slo b-laget til Sverige :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det håper jeg virkelig ikke Urban.

 

Nå må du huske at du faktisk fikk peoples choice, så at folk liker bilen din er det jo ingen tvil om.

Men, det er så sånn at med over 5000 medlemmer, så kan ikke alle like alt ;)

 

Full förståelse för det, alla har olika smak men att bli påhoppad av folk som inte var på Våler och påhitt om att bilen körs på henger vilket den aldrig gjort, den kördes för egen maskin till Våler som dom andra träffar bilen varit på, den är inte byggd till enbart utställningsbil som en del tycks tro, den har till och med varit bruksbil men används numera inte på vintern, till Våler åkte jag för att se något nytt och ha trevligt och hade inte en tanke om något pris eftersom jag vet att nivån är hög i Norge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres ikke bare småkvalmt ut Håkon, det høres helkvalmt ut! Bare fordi du ikke liker stilen til Urban så er det fantasteisk unødvendig å skrive slik du gjør. Det at han vannt på BugRun ifjor og Peoples Choise hos oss iår er for meg som kun har sett bilder av bilen en bekreftelse på at det er vanvittig gjennomført bygg om en liker stilen eller ei.

 

Så Urban, ikke legg vekt på de knippe negative kommentarene som kommer her og heller kos deg med det at du vannt over alle de norske bilene : vinke : Så får heller de som var på BugRun nøye seg med at de slo b-laget til Sverige :evil:

 

Hva er galt med å si det man mener, jeg har ikke sagt et stygt ord om bilen til Urban jeg.

 

Jeg sier, og det mener jeg fortsatt at om disse treffene ikke hadde kollidert så tror jeg ikke at den bilen hadde tatt people's choise. Får jeg ikke lov til å mene det?

 

Men en gang på kommer med en negativ kommentar eller en egen mening så begynner hylekoret...

 

: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du nevner jo selv at det du skriver er halvkvalmt.... Skriv hva du vil, synes bare det er så ufattelig unødvendig kommentar og igjen, det at han var regjerende vinner på BR sier vell sitt at bilen holder høy klasse?

 

Bare for morro skyld, hvilke av bilene som var på BR er det du mener hadde vunnet på hovedtreffet? Var det virkelig så mye nytt der blant de norske vinnerne? Foruten Mattis sin Golf så har vell de fleste sett bilene før omtrent slik de var på BR?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du nevner jo selv at det du skriver er halvkvalmt.... Skriv hva du vil, synes bare det er så ufattelig unødvendig kommentar og igjen, det at han var regjerende vinner på BR sier vell sitt at bilen holder høy klasse?

 

Bare for morro skyld, hvilke av bilene som var på BR er det du mener hadde vunnet på hovedtreffet? Var det virkelig så mye nytt der blant de norske vinnerne? Foruten Mattis sin Golf så har vell de fleste sett bilene før omtrent slik de var på BR?

 

Siden du spør:

 

Tore Øimoen's Golf 5, Cato Risnes's Golf 1, Tom Henning Haga's Golf 1, David Nilsen's Golf 1 Cab, Rolf Mohn's Passat, Mattis Wang sin Golf 5, Nicolaysen sin Golf 2, Vidar Berge sin Polo, Joachim Næss sin Golf 1 og Jetta 5'n til Dag Henning...

 

Hadde jeg tippa selv så hadde jeg trodd enten Cato eller Mattis, med David og Tom Henning som utfordrere.

 

Sett bilene før? Er det kriteriene til People's Choice? Da tror jeg du har misforstått litt. Jeg har aldri hatt sansen for den klassen uansett siden den kan lett påvirkes og at de aller fleste unnlater å stemme i den.

 

MÅ skyte inn at jeg ikke tror at Urban "fikset" prisen, men hadde vært gøy og sett hvor mange stemmer det kom inn totalt i den kategorien... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

till Våler åkte jag för att se något nytt och ha trevligt och hade inte en tanke om något pris eftersom jag vet att nivån är hög i Norge

 

Du skal være hjertelig velkommen til VW - Audi Club Norwegen treffet på Rudskogen og! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg synes tittel på denne posten begynner å skli litt ut. var vel snakk om hva folk reiser på hvis man må velge... å det så man vel iår hvordan det gikk. Skulle gjerne vært på våler men bugrun er årets høydepunkt;) så håper heller man klarer styre unna datoene til bugrun da disse er satt 1 år i forveien...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reiser helt klart til Bug Run fremfor Hovedtreffet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nu åker vi til Bug Run :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til alle dere som er så ivrige på å poengtere det faktum at dere foretrekker å dra på Bug Run framfor Hovedtreffet til klubben :)

 

Hva skal til for å "omvende" dere? Hadde jo vært hyggelig om også dere hadde gledd dere like mye til VACN treff som til Bug Run.

 

Er det noe VACN treffene mangler? Jeg og dere skjønner at vi neppe kan konkurere med BR om antall mennesker, iallefall ikke med det første. Men kanskje en gang i framtiden : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til alle dere som er så ivrige på å poengtere det faktum at dere foretrekker å dra på Bug Run framfor Hovedtreffet til klubben :)

 

Hva skal til for å "omvende" dere? Hadde jo vært hyggelig om også dere hadde gledd dere like mye til VACN treff som til Bug Run.

 

Er det noe VACN treffene mangler? Jeg og dere skjønner at vi neppe kan konkurere med BR om antall mennesker, iallefall ikke med det første. Men kanskje en gang i framtiden : smil :

 

Poenget er at vi gleder oss like mye til Hovedtreffet som er et av sesongens høydepunkt, men når dette legges til samme tid som Bug Run (noe som bør være HELT unødvendig) så er Bug Run et om mulig ENDA bedre treff.

 

Og den gjengen som drar dit (og også holder sammen på hovedtreff) er helt kongle å dra sammen med.

 

Derfor... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay. Det er bra å høre at det ikke er noe galt annet enn denne bommen med datoer da :)

 

Jeg tror hele dagens styre ikke ønsker at en lignende situasjon skulle oppstå igjen. Og derfor vil gjøre hva det kan for at dette ikke skal skje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay. Det er bra å høre at det ikke er noe galt annet enn denne bommen med datoer da :)

 

Jeg tror hele dagens styre ikke ønsker at en lignende situasjon skulle oppstå igjen. Og derfor vil gjøre hva det kan for at dette ikke skal skje.

 

 

Takk, har ganske mye større faith in dette styret enn det forrige i allefall... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til alle dere som er så ivrige på å poengtere det faktum at dere foretrekker å dra på Bug Run framfor Hovedtreffet til klubben :)

 

Hva skal til for å "omvende" dere? Hadde jo vært hyggelig om også dere hadde gledd dere like mye til VACN treff som til Bug Run.

 

Er det noe VACN treffene mangler? Jeg og dere skjønner at vi neppe kan konkurere med BR om antall mennesker, iallefall ikke med det første. Men kanskje en gang i framtiden : smil :

 

LUFTKJØLT!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

LUFTKJØLT!

 

Akkurat det har det jo nettopp vert en avstemming på. Vi (jeg, du og alle andre) stiller oss pr. idag negative til å innlemme luftkjølte i vår klubb. Hva vi mener personlig kan være noe helt annet. Men som sagt : Pr. i dag, nei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay. Det er bra å høre at det ikke er noe galt annet enn denne bommen med datoer da :)

 

Jeg tror hele dagens styre ikke ønsker at en lignende situasjon skulle oppstå igjen. Og derfor vil gjøre hva det kan for at dette ikke skal skje.

 

Se post 22#: vinke :

 

Jeg vil ha begge deler (drar en Ole Brom) : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi gjør selvsagt, som alle andre i styret skriver her, alt vi kan for at hovedtreffet ikke skal krasje med andre treff.

Men det er desverre sånn at vi ikke selv fritt bestemmer hvilken helg hovedtreffet skal være.

Det hjelper heller ikke å si fra allerede nå hvilken helg vi vil ha neste år. Norsk Trafikksenter setter opp hvilke helger hvert arrangement skal være der oppe, og skal derfor ha inn alle søknadene samtidig (litt før nyttår mener jeg å huske). Søknader levert før eller etter dette blir ikke tatt med i vurderingen.

Det betyr at vi er litt prisgitt Norsk Trafikksenter (desverre) når det gjelder tidspunkt for Hovedtreffet.

 

Når det er sagt, så skal vi selvsagt få spesifisert på søknaden at vi veldig gjerne vil unngå helgen med BugRun.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Full förståelse för det, alla har olika smak men att bli påhoppad av folk som inte var på Våler och påhitt om att bilen körs på henger vilket den aldrig gjort, den kördes för egen maskin till Våler som dom andra träffar bilen varit på, den är inte byggd till enbart utställningsbil som en del tycks tro, den har till och med varit bruksbil men används numera inte på vintern, till Våler åkte jag för att se något nytt och ha trevligt och hade inte en tanke om något pris eftersom jag vet att nivån är hög i Norge

 

Jeg for min del må si at jeg ikke ble det minste overrasket over at du både vant Passat-klassen og Peoples Choice. Bilen din er noe nytt for oss i Norge, og uavhengig om man liker akkurat det karroseriet av Passat, så er det umulig å overse hvor utrolig mange timer du har lagt ned i bilen din. Der har noen og en hver av oss noe å lære og se opp til.

Når det gjelder klagingen, så må du desverre venne deg til det, Urban, at de som klager høyest er de som ikke har vært på treffet.

Men jeg håper du hadde det veldig hyggelig med oss som faktisk var på treffet da? At du fikk et bra inntrykk av klubben?

 

Vi håper å se deg igjen på Rudskogen igjen på vårt neste treff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.