#51 Skrevet Juni 16, 2008 Akkurat det har det jo nettopp vert en avstemming på. Vi (jeg, du og alle andre) stiller oss pr. idag negative til å innlemme luftkjølte i vår klubb. Hva vi mener personlig kan være noe helt annet. Men som sagt : Pr. i dag, nei. Stemte ikke over halvparten av medlemmene FOR luftkjølt? Der fikk du jo i hvert fall svar på en av grunnene til at folk foretrekker Bug Run. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 16, 2008 Det måtte vel 2/3`s flertall til for å endre statuttene, men vi fikk noen få stemmer for lite på generalforsamlingen.. Mener jeg å huske.. Ellers må jeg si at jeg mer enn gjerne stiller på både hovedtreff og neste Bug Run, så sant det er fysisk mulig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 16, 2008 Det måtte vel 2/3`s flertall til for å endre statuttene, men vi fikk noen få stemmer for lite på generalforsamlingen.. Mener jeg å huske.. Ellers må jeg si at jeg mer enn gjerne stiller på både hovedtreff og neste Bug Run, så sant det er fysisk mulig! Det er helt riktig at det kreves 2/3 flertall for å endre klubbens statutter, og det manglet desverre noen stemmer på at dette gikk gjennom på årsmøtet. Det er selvsagt mulig å ta dette opp til avstemming igjen på neste årsmøte, men fram til da, er det sånn medlemmene har bestemt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 16, 2008 Jeg for min del må si at jeg ikke ble det minste overrasket over at du både vant Passat-klassen og Peoples Choice. Bilen din er noe nytt for oss i Norge, og uavhengig om man liker akkurat det karroseriet av Passat, så er det umulig å overse hvor utrolig mange timer du har lagt ned i bilen din. Der har noen og en hver av oss noe å lære og se opp til.Når det gjelder klagingen, så må du desverre venne deg til det, Urban, at de som klager høyest er de som ikke har vært på treffet. Men jeg håper du hadde det veldig hyggelig med oss som faktisk var på treffet da? At du fikk et bra inntrykk av klubben? Vi håper å se deg igjen på Rudskogen igjen på vårt neste treff. Og hvorfor var ikke de på treffet? Er ingen som klager på noe som helst her bortsett fra at hovedtreffet kolliderte IGJEN med BugRun. Men det er jo uansett om man sier pølse i brød eller kommer med konstrutiv kritikk så er det syting, klaging og faens han oldemor. (nord-norsk uttrykk) Det er MIN mening at jeg ikke tror Urban hadde vinni om alle bilene som dro på BugRun hadde stillt. Og jeg tror jeg har rett der, som vanlig... Men for all del, gratulerer så mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 16, 2008 Stemte ikke over halvparten av medlemmene FOR luftkjølt? Der fikk du jo i hvert fall svar på en av grunnene til at folk foretrekker Bug Run. Nei,men over halvparten av stemmene.... var vel under 20% av medlemmene (ca 1000 stk) som stemte i det hele tatt og da litt under 2/3 deler av de stemte for vedtektsendring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 16, 2008 nå skal det legges til at han ikke vant i 1. plassen i passat klassen men 2. og han som vant 1 plassen tror jeg faktisk ikke det er noen som kunne tatt fra han. første plassen gikk til en sort passat 3c med full v-line styling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 16, 2008 nå skal det legges til at han ikke vant i 1. plassen i passat klassen men 2. og han som vant 1 plassen tror jeg faktisk ikke det er noen som kunne tatt fra han. første plassen gikk til en sort passat 3c med full v-line styling Ohhhhh ferdigpakke. tror jeg skal kjøpe ny bil og peke på det jeg vil ha i katalogen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 16, 2008 Ohhhhh ferdigpakke. tror jeg skal kjøpe ny bil og peke på det jeg vil ha i katalogen også. Og satse på at dommene ser den feilfrie lakken min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 16, 2008 Ohhhhh ferdigpakke. tror jeg skal kjøpe ny bil og peke på det jeg vil ha i katalogen også. Og satse på at dommene ser den feilfrie lakken min... så sant så sant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 16, 2008 Det er jo lov å melde seg som dommere på treffene da? Vi hadde ganske grei spennvidde på dommerne på treffet nå, siden vi hadde 28 dommere i alder fra 18 til 40+, og med tilhørighet over store deler av landet og svært sprikende interesser innen VW og Audi. Nytt fra dette treffet er jo at alle bilene skal bli bedømt og få en poengsum, noe som vi har fått tilbakemelding på at fungerte veldig bra. Dommerne har også fått skryt for gjennomføringen av bedømmingen av de som var på treffet. Jeg synes de skal ta det til seg, slik at de kanskje kan stille som dommere ved en senere anledning også. Og ja, Håkon jeg vet at du er flink til å stille opp som dommer. Du er hjertelig velkommen til å være det ved senere anledninger du også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 16, 2008 Hvis du hadde sett hvor strøken den også er under + inni så hadde du ikke krittisert... Den har vunnet på bud run 2 år på rad så kan vel ikke være så dårlig vel?? hehe. Men siden han ikke har gjort noe nytt med bilen i vinter så kom han mye heller til norge aleine når begge treffene var på samme helga. Hvorfor møte opp med noe alle hadde sett før???? Bilen til urban alltså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 16, 2008 *humre* Jeg får slike "vibber" nå... Som nevnt FLERE ganger i denne tråden så er vel første punkt å få lagt hovedtreffet til en annen helg. Bug Run har de siste 25 årene ALLTID vært helgen rundt 10.juni. Når det gjelder premieringen så tør JEG påstå at VACN's beste VW's IKKE var på hovedtreffet. Vi mangler bare noen biler i de luftkjølte klassene så gjør vi rent bord Det var i år over 1700 deltagene biler på Bug Run, og det tallet bør vel fortelle en og en hver at det å stikke av med 7 "pokkiser" er en MEGET sterk prestasjon. Er også redd BR stikker av med "pokkisen" når det gjelder det sosiale skal man dømme ut i fra bildene som er postet. Hovedtreffet ser litt ut som en blek utgave av "lugna campen" *kaste tännväske på grillen* Nei, man vil aldri kunne måle disse treffene opp i mot hverandre, men klarer man legge de på to forskjellige helger så er VELDIG mye gjort - BugRunner for life...!!1 .... og når det gjelder den luftkjølte diskusjonen så har jeg tatt en "count to 10" og valgt å ikke skrive noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juni 16, 2008 Hvis du hadde sett hvor strøken den også er under + inni så hadde du ikke krittisert...Den har vunnet på bud run 2 år på rad så kan vel ikke være så dårlig vel?? hehe. Men siden han ikke har gjort noe nytt med bilen i vinter så kom han mye heller til norge aleine når begge treffene var på samme helga. Hvorfor møte opp med noe alle hadde sett før???? Hehe? Sier ikke at bilen er dårlig jeg, jeg sier at den ikke hadde vunnet people's choice om de bilene som dro til BugRun hadde stillt opp der... Mange stillte ut på Våler da Rogert... 200-300 biler? MED Audi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juni 16, 2008 Hvis du hadde sett hvor strøken den også er under + inni så hadde du ikke krittisert...Den har vunnet på bud run 2 år på rad så kan vel ikke være så dårlig vel?? hehe. Men siden han ikke har gjort noe nytt med bilen i vinter så kom han mye heller til norge aleine når begge treffene var på samme helga. Hvorfor møte opp med noe alle hadde sett før???? BuD Run, er det ølfestivalen du tenker på? Man må ikke blande denne samme med Bug Run, eller forsåvidt Bøg Run 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juni 16, 2008 BuD Run, er det ølfestivalen du tenker på? Man må ikke blande denne samme med Bug Run, eller forsåvidt Bøg Run Det heter da Bagg Rann. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juni 16, 2008 *humre* Jeg får slike "vibber" nå... Jeg begynner å få denne snart jeg Tror egentlig vi er enige. Men det er litt kos å diskutere lell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juni 16, 2008 Det heter da Bagg Rann. Mmm.. på "dialekt" er det riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juni 16, 2008 eller for oss med forkortelser i minne, BR 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juni 16, 2008 Jeg begynner å få denne snart jeg Tror egentlig vi er enige. Men det er litt kos å diskutere lell Vi er ikke helt enige, men jeg lar luftkjøltdiskusjonen ligge. Er redd vi har for mange "uuhuuuuu vil ikke se på gamle biler"-"huer" i klubben... sæd bøtt tru 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juni 16, 2008 Hehe? Mange stillte ut på Våler da Rogert... 200-300 biler? MED Audi... Det var "bare" 123 biler som stilte ut i år gitt, og det er jo også en av grunnene til at vi ikke vil at dette skal kræsje med Bug Run. Vi hadde jo det dobbelte med biler i fjor. Nå skal det samtidig nevnes at vi satte ny rekord for antall biler som kjørte på banen da, med 126stk. Dette er vi veldig fornøyd med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juni 16, 2008 Skrive feil da vetz. Bare tenkte på det at hvis dere er 50+ som er kompiser å reiser sammen, ikke rart de samme vinner hver gang da hmm.. Men jeg er også fan av å få pæs inn i treffene våre, hadde det ikke vært for hitler og bobla så hadde ingen fått noe som kanskje hadde vært det beste. gi faen i pokala og møte opp å se på andres biler. blir nesten som et street meet for kun vw audi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juni 16, 2008 Hvis du hadde sett hvor strøken den også er under + inni så hadde du ikke krittisert...Den har vunnet på bud run 2 år på rad så kan vel ikke være så dårlig vel?? hehe. Men siden han ikke har gjort noe nytt med bilen i vinter så kom han mye heller til norge aleine når begge treffene var på samme helga. Hvorfor møte opp med noe alle hadde sett før???? Bilen til urban alltså Jeg har også vunnet på Bug Run 2 år på rad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juni 16, 2008 Jeg har også vunnet på Bug Run 2 år på rad Men ikke med samme bil vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juni 16, 2008 Men ikke med samme bil vel? Vidar har også vunnet 2 ganger, MED samme bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juni 16, 2008 Flinken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...