Anbefalte innlegg

Skrive feil da vetz. Bare tenkte på det at hvis dere er 50+ som er kompiser å reiser sammen, ikke rart de samme vinner hver gang da hmm..

 

Den må du utdype litt mer... er det grunnen til at vi stakk av med 7 priser i år?

.. og jeg som trodde det var kvaliteten på byggene som var utslaget : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå er vel den norske campen der bare en liten dråpe i forholde til hvor mange som er der så tviler på de norske kan stemme fram vinnerene alene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ikke alene om å se det at det er de samme fjesene som kommer opp hver gang, hvert år vel??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå er vel den norske campen der bare en liten dråpe i forholde til hvor mange som er der så tviler på de norske kan stemme fram vinnerene alene...

 

Så tenker ikke jeg på br heller...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå er vel den norske campen der bare en liten dråpe i forholde til hvor mange som er der så tviler på de norske kan stemme fram vinnerene alene...

 

Dessuten så var det det dommerpanelet som bestod av dommere fra Sverige,Finland,Danmark og Norge som valgte vinnerne. De 6.660 besøkende stemte på Peoples Choice. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem vant peoples Choice??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem vant peoples Choice??

 

 

IMG_0356.sized.jpg

Denne : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilsport 2arn jo :)tøff bil men på br sia står det typ1 -59 ragtop taxi?? En 50 åring med navn coty johnson fra kjøben..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem vant peoples Choice??

 

http://www.bugrun.com/?VINNARNA_2008

 

PEOPLE’S CHOICE: Coty Johnson, 50 år, Köpenhamn, DANMARK. Typ 1 -59 ragtop taxi.

 

 

1 av totalt 25 klasser/premieringer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, da tok jeg feil.. var sikkert ikke helt edru ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi, da tok jeg feil.. var sikkert ikke helt edru ;)

 

Hehe, går greit det : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMG_0356.sized.jpg

Denne : smil :

 

Denne vant vel beste inovasjon...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ikke med samme bil vel?: klø :

 

Nei, men i år blei det "Beste Wasserkühler", noe jeg er rimelig fornøyd med ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne vant vel beste inovasjon...

 

Stemmer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her tror jeg faktisk ingen , som ikke VAR på BR , trenger og si så mye, om hvor bra denne helgen er ..sammenlignet med ett hovedtreff. Som mange medlemmer har opplevd..;)

 

Jeg synes det slår ett hovedtreff og reise på noe uten for norges grenser, og få Cred for at vi ER gode i norge..

 

Jeg for min del fikk pris, synes det var knall..

 

Men, skjønner ikke helt at folk gidder, og dra dette litt langt..: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greia for mitt vedkommende er at det er en udelt positiv opplevelse BÅDE å være på BR og hovedtreffet - aller helst vil jeg ha med meg begge deler (som hittil har latt seg gjennomføre). Fordelen med hovedtreffet er at det her tilbys en uovertruffen mulighet til å kjøre så mye på bane som man bare orker (eller redskapen tåler) - noe jeg setter stor pris på:). Men denne muligheten finnes også på BR - på en i mine øyne mer interessant bane (eller er det fordi jeg ikke har kjørt så mye på den ennå). Samtidig dukker det også opp masse biler man ikke ser på treff man normalt besøker i Norge. Det er jo morro å utvide horisonten litt, ikke sant;).

 

Egentlig gjør man jo det samme, uansett hvor man er på helgetreff: Kjøre effektieft på bane, grille, øle og prate schiiit:D, så det spiller kanskje ikke den helt store rollen hvor man drar. Når det da har seg slik at jeg for tida har en stasjonær banebil, synes jeg det er greit å reise litt vekk for å se noe annet. Men jeg hadde helt sikkert funnet meg godt til rette på hovedtreffet også. Forresten er det meget positivt (eller var det positieft:D) at selve arrangementet er flytta tilbake til baneanlegget igjen. Det er jo tross alt her treffet finner sted og ikke inne blandt deltakerne på trekkspillfestivalen i Stomperudlandskapet;).

 

Som sagt tidligere krysser jeg fingrene for at de foreslåtte datoene blir reelle. Om mange nok ønsker dette og tenker positieft så kommer det til å skje. Det har jeg nemlig hørt av en kamerat som har lest ei bok: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her tror jeg faktisk ingen , som ikke VAR på BR , trenger og si så mye, om hvor bra denne helgen er ..sammenlignet med ett hovedtreff. Som mange medlemmer har opplevd..;)

 

Jeg synes det slår ett hovedtreff og reise på noe uten for norges grenser, og få Cred for at vi ER gode i norge..

 

 

Da vil jeg foreslå at klagekoret fra Bugrun som ikke var der i år lar være å pirke på alt mulig angående hovedtreffet. Det eneste av negative kommentarer på hovedtreffet jeg har sett som har kommet, har kommet fra de som ikke var der..: rolleyes

 

Personlig synes jeg nivået på Hovedtreffet minst like bra som hva som ble presentert som vinnere av bugrun, så jeg ser egentlig ikke problemet. Igjen er de eneste som har kommentert det utelukkende vært folk som ikke var der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg foreslå at klagekoret fra Bugrun som ikke var der i år lar være å pirke på alt mulig angående hovedtreffet. Det eneste av negative kommentarer på hovedtreffet jeg har sett som har kommet, har kommet fra de som ikke var der..: rolleyes

 

Personlig synes jeg ikke nivået på Hovedtreffet var en millimeter høyere enn hva som ble presentert som vinnere av bugrun, så jeg ser egentlig ikke problemet.

 

Nei, men så har jo du kun en gammel Audi... : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, men så har jo du kun en gammel Audi... : vinke :

 

Og derfor kan jeg ikke være interessert i VW? Eller hva var poenget ditt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og derfor kan jeg ikke være interessert i VW? Eller hva var poenget ditt?

 

Sett på deg denne hatten og så leser du posten hans en gang til...

 

jester1.jpg

 

 

Hint...

Vidar Smevik

Lokallagsmoderator Trondheim

 

Vidar Smevik sin avatar

S2 CQ

 

VACN medlem siden: 2005

Innlegg: 2.406

Bosted: Trondheim

Bil: Gammel Audi

Medlemsnr: 10104

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så da skjedde det som ikke burde skjedd da :( BugRun samme helg som hovedtreffet på Våler... Hadde håpet det ikke skulle kræsje i år for etter alt jeg hørte om bugrun i fjor så kunne jeg lett tenkt meg en tur dit i år... Men spørs hva jeg velger når det er samme helg, blir vel fort til at det blir hovedtreff på våler siden den "gjengen" jeg snakker mest i klubben antageligvis drar dit + at jeg kjører audi :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessverre ble det tydeligvis sånn i år også ja.. og valget er like enkelt i år som tidligere år, "nu åkar vi til BaggRann!!"

 

Å si at nivået på bilene på BR er akkurat det samme som på hovedtreffet, må vel være den minst oppegående kommentaren i denne tråden, og det sier det meste med tanke på all kranglingen som har vært her :P

 

For det første har man alle de luftavkjølte bilene, som ikke er velkomne i VACN, til tross for at over halvparten av medlemmene som stemte vil ha de med. For det andre får du alle bilene fra rundt i norden og europa som aldri hadde tatt turen på hovedtreffet. Og på toppen av det her, finner du faktisk, i mine øyne, de aller beste VW-byggerne i hele Norge, både når det gjelder stil, innovasjon og gjennomføring. Er en grunn til at vi. når treffene crasher, ALLTID velger Bug Run.. at VACN og Norsk Trafikksenter / Vålerbanen ikke greier å snakke såpass sammen at noen andre klubber får tildelt denne ene helgen i juni hvert eneste år, får de selv stå for, men da må man også tåle at man mister fler og fler av VW-bilene som ville hevet nivået på hovedtreffet betraktelig!

 

126 dager til Bugrun!! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

BugRun vinner hos meg, i år og! Gleder meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bugrun her og.. men jeg undrer på hva det gjør at vi ikke, etter så mange år på vålerbanen kan få flyttet en helg eller 2..

har noen "glemt" å spørre om dette i det hele tatt. (eller kommer det frem forsent hvert år?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne vært lojal mot klubben i dette tilfellet, men BR er bare såå mye mere moro.

Synd men sant.

 

Kos dere på vålerbanen : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.