Anbefalte innlegg

bugrun her og.. men jeg undrer på hva det gjør at vi ikke, etter så mange år på vålerbanen kan få flyttet en helg eller 2..

har noen "glemt" å spørre om dette i det hele tatt. (eller kommer det frem forsent hvert år?)

 

Jeg skjønner at dette kan være vanskelig å fatte, men vålerbanen er i en så begunstiget posisjon at det å ha leid der i mange år rett og lsett ikke spiller noen rolle. Vålerbanen prioriterer i første omgang motorsportbegivenheter og i andre omgang Gatebil. Deretter kommer klubber som vår, og de er det som dere vet faktisk mange av.

 

Tar vi ikke den helgen vi har fått tildelt nå er alternativet en helg tidlig i mai eller sent i juli...

 

En skal ikke være rakettforsker for å forstå at det hadde vært mye gunstigere å hatt Vålertreffet en annen helg enn Bugrun, så ikke tro at vi gjør dette med vilje :)

 

Kort sagt så er det kjempeuheldig at det krasjer, men vi får altså ikke gjort noe med det og kan ikke annet enn å beklage.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså vet det er mange bilklubber som vil ha vålerbanen, men det MÅ da være mulig og få plassert et VACN treff en annen helg enn et stort VW treff. At ikke vålerbanen forstår det er jo HELT på trynet.

 

Men er det ikke mulig og gå direkte til bilklubben som har helgen før eller helgen etter 5-6juni og spørre om vi kan bytte med dem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså vet det er mange bilklubber som vil ha vålerbanen, men det MÅ da være mulig og få plassert et VACN treff en annen helg enn et stort VW treff. At ikke vålerbanen forstår det er jo HELT på trynet.

 

Men er det ikke mulig og gå direkte til bilklubben som har helgen før eller helgen etter 5-6juni og spørre om vi kan bytte med dem?

 

Med fare for å høres bråkjekk ut, så har jeg tenkt på dette alternativet og en fremført alle tenkelige argumenter for at vi burde få flyttet treffet og meddelt alt dette til treffansvarlig i klubben.

Han har så ført dialogen videre med Vålerbanen og fått negativ tilbakemedling på dette.

 

Jeg ser liksom ikke hva mer jeg/vi får gjort?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Altså vet det er mange bilklubber som vil ha vålerbanen, men det MÅ da være mulig og få plassert et VACN treff en annen helg enn et stort VW treff. At ikke vålerbanen forstår det er jo HELT på trynet.?

 

Dette er vist veldig vanskelig å forstå skjønner jeg. Klubben bestemmer ikke hvilken helg som vi blir tildelt.

Vålerbanen gir seg katta i at ett annet VW treff i ett annet land er den samme helgen. Har ingen betydning for dem i det hel tatt.

Dette er forklart flere ganger i denne tråden så nå må vi slutt å ta det opp igjen hele tiden.

 

Men du kom jo med ett godt forslag i den andre setningen din om å kontakte andre klubber om mulighet for å bytte helg. Kan dog se noen utfordringer med det da det kan være to klubber som har leid lørdag og søndag hver for seg men det lar seg vel løse vil man tro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne vært lojal mot klubben i dette tilfellet, men BR er bare såå mye mere moro.

Synd men sant.

 

Kos dere på vålerbanen : vinke :

 

SHOTGUN!!!!

 

Baggrann tjugahundrenie

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vist veldig vanskelig å forstå skjønner jeg. Klubben bestemmer ikke hvilken helg som vi blir tildelt.

Vålerbanen gir seg katta i at ett annet VW treff i ett annet land er den samme helgen. Har ingen betydning for dem i det hel tatt.

Dette er forklart flere ganger i denne tråden så nå må vi slutt å ta det opp igjen hele tiden.

 

Men du kom jo med ett godt forslag i den andre setningen din om å kontakte andre klubber om mulighet for å bytte helg. Kan dog se noen utfordringer med det da det kan være to klubber som har leid lørdag og søndag hver for seg men det lar seg vel løse vil man tro

 

 

Det bør vel helst sees på dithen at folk bryr seg og ønsker å delta på hovedtreffet. Å ytre seg om dette enda mer for at vi skal få det til. (de som maser mest får ofte viljen sin, det gjelder stort sett alt)

Er kjedelig å måtte velge for de av oss medlemmer som står ovenfor dette valget og gjerne vil ha i pose og sekk.

 

vi bør vel kunne stille enda hardere opp mot vålerbanen.. siden dette skjer år etter år. enten får de det til eller så får vi prøve ut andre alternativer til hovedtreffet.

( kan godt hende de har mange andre klubber på venteliste, men om de så skulle velge å se bort i fra våres henvendelse og ønske så får det være)

Har det blitt konfrontert dem at vi vil/kan vurdere andre alternativer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

velger også bug run før hovedtreffet på våler...

 

(denne gangen med bil som fungerer begge veiene)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med fare for å høres bråkjekk ut, så har jeg tenkt på dette alternativet og en fremført alle tenkelige argumenter for at vi burde få flyttet treffet og meddelt alt dette til treffansvarlig i klubben.

Han har så ført dialogen videre med Vålerbanen og fått negativ tilbakemedling på dette.

 

Jeg ser liksom ikke hva mer jeg/vi får gjort?

 

To ting man kan gjøre:

 

1. Slutte å bruke Vålerbanen overhodet, så får de sitte der og suldre med sitt eget.

2. Ta hovedtreffet på Rudskogen, også ta høsttreffet på Vålerbanen i stedet

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørsmålet er vel egentlig hvor mye arbeid det er vits å legge i det.

 

Hvis 20-25 medlemmer fra klubben drar til BR, og 7000 potensielle kan dra til hovedtreffet..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det bør vel helst sees på dithen at folk bryr seg og ønsker å delta på hovedtreffet. Å ytre seg om dette enda mer for at vi skal få det til. (de som maser mest får ofte viljen sin, det gjelder stort sett alt)

Er kjedelig å måtte velge for de av oss medlemmer som står ovenfor dette valget og gjerne vil ha i pose og sekk.

 

vi bør vel kunne stille enda hardere opp mot vålerbanen.. siden dette skjer år etter år. enten får de det til eller så får vi prøve ut andre alternativer til hovedtreffet.

( kan godt hende de har mange andre klubber på venteliste, men om de så skulle velge å se bort i fra våres henvendelse og ønske så får det være)

Har det blitt konfrontert dem at vi vil/kan vurdere andre alternativer?

 

Såklart vi setter pris på at folk vil delta Våler i tillegg til å reise på Bugrun. Men, det hjelper liksom ikke å mase på Oss når vi allerede har forsøkt.

 

Og nå har dette skjedd to år på rad, noe som er meget uheldig. Det har ikke pågått år etter år... Jeg sa fra allerede når jeg ble med i styret om at vi for all del måtte få til å få Vålertreffet på en annen dato enn Bugrun, for datoen for bugrun var jo kjent siden ifjor

 

Når vi sier vi skal konfrontere Vålerbanen med våre andre alternativer, hva er de da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vist veldig vanskelig å forstå skjønner jeg. Klubben bestemmer ikke hvilken helg som vi blir tildelt.

Vålerbanen gir seg katta i at ett annet VW treff i ett annet land er den samme helgen. Har ingen betydning for dem i det hel tatt.

Dette er forklart flere ganger i denne tråden så nå må vi slutt å ta det opp igjen hele tiden.

 

Men du kom jo med ett godt forslag i den andre setningen din om å kontakte andre klubber om mulighet for å bytte helg. Kan dog se noen utfordringer med det da det kan være to klubber som har leid lørdag og søndag hver for seg men det lar seg vel løse vil man tro

 

Er ikke meningen og være vanskelig :P

 

Men ja, om det er 2 klubber som har lørdag og søndag, så må man jo eventuelt isåfall snakke med 2 klubber istedenfor 1 :P

Vet ikke om det er mulig og gjøre det, eller om noen har lyst til og påta seg ansvaret for og spørre.

Jeg skulle gjerne gjort det, men har ingen kjennskap til noenting av avtaler rundt leie av sånne steder så er nok isåfall mye bedre om noen andre gjør det.

 

Men f.eks. 200sx-ogn har vel pleid og leie vålerbanen(correct me if i'm wrong), er jo "bare" å spørre om de vil bytte helg :P (Vet det ikke er så enkelt som det høres ut som, men tror ikke det skader noen og prøve)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørsmålet er vel egentlig hvor mye arbeid det er vits å legge i det.

 

Hvis 20-25 medlemmer fra klubben drar til BR, og 7000 potensielle kan dra til hovedtreffet..

 

Der har du jo ett godt poeng..

Blir nok hovedtreff i år på meg , å mange andre, så spørs det da om det er verdt å snu om på alt for å få med 25-40 stk til..

 

Utrolig mye dritt i denne tråden, kan ikke folk godta att treffene er ulike uten å rakke ned på alt mulig eller?

Jeg kunne godt tenkt meg BR , sikkert konge, men velger klubbtreffet da det er mange kjente i klubben fra land å strand som tar turen dit.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såklart vi setter pris på at folk vil delta Våler i tillegg til å reise på Bugrun. Men, det hjelper liksom ikke å mase på Oss når vi allerede har forsøkt.

 

Og nå har dette skjedd to år på rad, noe som er meget uheldig. Det har ikke pågått år etter år... Jeg sa fra allerede når jeg ble med i styret om at vi for all del måtte få til å få Vålertreffet på en annen dato enn Bugrun, for datoen for bugrun var jo kjent siden ifjor

 

Når vi sier vi skal konfrontere Vålerbanen med våre andre alternativer, hva er de da?

 

vi kan jo prøve ut andre baner til selve hovedtreffet. er jo noen lengre nord.

veit flere der igjen vil falle av lasset, men skader ikke å prøve noe nytt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare ta hovedtreffet på Rudskogen da ? Det mååå vel ikke være på Våler ?

 

Uansett, valget er enkelt, BUG RUN..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med fare for å høres bråkjekk ut, så har jeg tenkt på dette alternativet og en fremført alle tenkelige argumenter for at vi burde få flyttet treffet og meddelt alt dette til treffansvarlig i klubben.

Han har så ført dialogen videre med Vålerbanen og fått negativ tilbakemedling på dette.

 

Jeg ser liksom ikke hva mer jeg/vi får gjort?

 

 

Jeg har sagt til på msn hva JEG tror, men så er jeg jo en fan av konsperasjons-teorier... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er vist veldig vanskelig å forstå skjønner jeg. Klubben bestemmer ikke hvilken helg som vi blir tildelt.

Vålerbanen gir seg katta i at ett annet VW treff i ett annet land er den samme helgen. Har ingen betydning for dem i det hel tatt.

Dette er forklart flere ganger i denne tråden så nå må vi slutt å ta det opp igjen hele tiden.

 

Men du kom jo med ett godt forslag i den andre setningen din om å kontakte andre klubber om mulighet for å bytte helg. Kan dog se noen utfordringer med det da det kan være to klubber som har leid lørdag og søndag hver for seg men det lar seg vel løse vil man tro

 

Hvis Vålerbanen bryr seg så lite om pengene vi legger igjen der så foreslår jeg at vi heretter kun leier på Rudskogen og Artic Circle. Evt legge treff til Rudskogen om våren og Våler på høsten.

 

JEG SKJØNNER IKKE AT DET SKAL VÆRE SÅ VANSKELIG ! ! !

 

EDIT: Der tenkte jaggu meg og Fredrik det samme, skummelt... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der har du jo ett godt poeng..

Blir nok hovedtreff i år på meg , å mange andre, så spørs det da om det er verdt å snu om på alt for å få med 25-40 stk til..

 

Utrolig mye dritt i denne tråden, kan ikke folk godta att treffene er ulike uten å rakke ned på alt mulig eller?

Jeg kunne godt tenkt meg BR , sikkert konge, men velger klubbtreffet da det er mange kjente i klubben fra land å strand som tar turen dit.

 

Hører du sier det Joachim, men det er jo ikke tvil om at det blir mindre biler iallefall på utstilling. Så jo bare ifjor, da var det jo halvparten så mange som stillte i forhold til året før.

 

Men æ gir nu faen, æ drar til bøggrønn... : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Men æ gir nu faen, æ drar til bøggrønn... : vinke :

 

och jag ska henga mëd, NU ÅKER VI TIL BAGGRÜN : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg visste det kom til å bli samme helg egentlig.: rolleyes

 

Bug Run har jo allerede annonsert datoen treffet er på, men det samme ble gjort ifjor uten at noen tok hensyn til det.

Får vel ikke vite fra NTS før utpå høsten når det passer men må da kunne gå ann å be om de fleste andre helger enn akkurat den samme... Såpass mye må det da gå ann å kreve... : rolleyes

 

Er liksom de folka på Våler så firekantede at om de(n) som sender søknanden skriver at vi kan ta alle helger unntatt den som det ble på ettersom de vet godt hvem helg det kom til å bli på den dagen søknaden ble utformet. Har vondt for å tro at de ikke klarte å velge en annen klubb til de dagene istedet. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært på hovedtreffet noen år nå, men i år bli det bugrun FTW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å lure på om det i det hele tatt ble lagt med en ønskedato som var en annen helg enn den helga i søknaden fra klubben jeg ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jeg forstått det riktig ber Vålerbanen om at søkere noterer ned tre ønskelige datoer i søknaden sin. Vi da anta (og mener å ha lest et sted her på forumet) at klubben har notert ned tre forskjellige datoer som alternativ for treffet.

 

Jeg ønsker å gi uttrykk for min støtte til forslaget om å flytte Hovedtreffet til et annet sted en Vålerbanen for 2010, dette for å unngå en slik situasjon som vi er i nå. Om mulig snu rekkefølgen, Rudskogen først og deretter Vålerbanen (da slipper vi mygginvasjonen på campen også). Og om dette ikke er aktuelt er det flere baner i landet som burde være interessant for klubbens medlemmer. For min del kjører jeg like gjerne 50 mil som 15 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men æ gir nu faen, æ drar til bøggrønn... : vinke :

 

och jag ska henga mëd, NU ÅKER VI TIL BAGGRÜN : rock :

 

Och jag: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I år blir det hovedtreff på vålerbanen på meg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har jeg forstått det riktig ber Vålerbanen om at søkere noterer ned tre ønskelige datoer i søknaden sin. Vi da anta (og mener å ha lest et sted her på forumet) at klubben har notert ned tre forskjellige datoer som alternativ for treffet. )

 

Hvis dette er tilfelle hvordan klarer de da å notere ned helga som bugrun er på. Det er jo samme helg hvert år.

 

Jeg for min del velger Bugrun men syns det er veldig kjedelig at det kræsjer da jeg ønsker å få med meg begge treffene. Men når vi forsvinner 30-40 vw klubbbiler til Bugrun så sier det seg selv at det blir veldig få biler igjen. (Vi var i fjor nesten 70 klubb medlemmer som campet sammen på Bugrun. her da også mange som kjører audi selv som var passasjerer)

 

Hørte rykter om at i fjor skulle det være innovasjons pris på våler men den falt vekk pga (sitat skotner visstnok: at alle de gode byggerne var på bugrun) Ikke akkurat en positiv ting at "vi" faller vekk kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.