Anbefalte innlegg

Jeg drar på Våler's rett og slett fordi det er kortest... Syntes også det er gøy att dem som støtter Bugrun så mye har så vanskelig for og skjønne att vi ikke valgte dato'n sikkert 90tråder på forumet med "Vi får ikke gjort noe med det" men enda så maser folk og klager og sutrer. Og når dem har sutra lenge nok og lagd mye diskusjoner så sier dem bare "driter i det"

Forumet bør snart prøve og få byttet navn med Diskusjon.no eller om mulig Sytogklag.no

Fuck Bug Run, Våler her kjæm je!

Tut tut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det syting pga av at de medlemmene som er tilhengere av Bugrun også er tilhengere av klubben og ønsker å få i pose og sekk. men dette går ikke. noen velger bugrun. andre velger våler. alle har hver sin grunn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar på Våler's rett og slett fordi det er kortest... Syntes også det er gøy att dem som støtter Bugrun så mye har så vanskelig for og skjønne att vi ikke valgte dato'n sikkert 90tråder på forumet med "Vi får ikke gjort noe med det" men enda så maser folk og klager og sutrer. Og når dem har sutra lenge nok og lagd mye diskusjoner så sier dem bare "driter i det"

Forumet bør snart prøve og få byttet navn med Diskusjon.no eller om mulig Sytogklag.no

Fuck Bug Run, Våler her kjæm je!

Tut tut..

 

 

klubben må jo hatt noen ønsker angående datoen. å da Gatebil treffet i mai er flyttet til rudskogen er det rart at ikke en av de største (om ikke den største merkeklubben) får ytre noen ønsker om når, og eventuelt når det ikke passer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

At denne datoen ble satt opp som et alternativ etter alt styret ifjor er jo en gåte...

 

Hvem sendte den forespørselen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det syting pga av at de medlemmene som er tilhengere av Bugrun også er tilhengere av klubben og ønsker å få i pose og sekk. men dette går ikke. noen velger bugrun. andre velger våler. alle har hver sin grunn.

 

Skjønner godt att klubmedlemmen vill ha alt men er ikke alltid man kan få det gitt.. Kunne godt tenkt meg att alle kom på Våler er masse trivelige folk som drar på Bug Run i steden.

 

Derfor støtter jeg forslaget om og snu om på treffene neste år :D Skogen først..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig greit med Våler siden det tar 10 minutter å gå bort til banen herfra:nana:. Men for å være litt seriøs; folk må prioritere. Uansett vil det aldri passe for alle. Thats it: bh ::)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg drar på Våler's rett og slett fordi det er kortest... Syntes også det er gøy att dem som støtter Bugrun så mye har så vanskelig for og skjønne att vi ikke valgte dato'n sikkert 90tråder på forumet med "Vi får ikke gjort noe med det" men enda så maser folk og klager og sutrer. Og når dem har sutra lenge nok og lagd mye diskusjoner så sier dem bare "driter i det"

Forumet bør snart prøve og få byttet navn med Diskusjon.no eller om mulig Sytogklag.no

Fuck Bug Run, Våler her kjæm je!

Tut tut..

 

Døh, blir ikke dette litt teit å si a ? ;) Du sa jo her om dagen at du ville til Bug Run jo! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Døh, blir ikke dette litt teit å si a ? ;) Du sa jo her om dagen at du ville til Bug Run jo! ;)

 

Jo jeg var nok borti det i et svakt øyeblikk, men har slått det langt i fra meg og lenger og lenger blir det egentlig...

 

Men det har jo egentlig ikke noe med att det er så venskelig og inse att dato'n er satt til det den er.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skulle prøvd Bug Run, så hadde du nok aldri dratt til Våler igjen når treffet kræsjer med BR neste gang ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er mulig det, men patriot som jeg er så får jeg holde meg i norge.. Dessuten er det og titte på audi'r som gleder meg mest :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skulle prøvd Bug Run, så hadde du nok aldri dratt til Våler igjen når treffet kræsjer med BR neste gang ;)

 

Er vel en grunn til at ALLE vi har fått med til BugRun de siste årene, har fortsatt å være med dit :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden jeg står veldig langt bak i hukommelseskøen.

Når er det vi pleier å ha treffet på Skogen?

Vi må jo absolutt se på om vi kan snu på treffene slik at Skogen blir først og Våler etterpå. Evt bytte ut en av dem med ACR

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er mulig det, men patriot som jeg er så får jeg holde meg i norge.. Dessuten er det og titte på audi'r som gleder meg mest :D

 

du er bare redd for å reise utenfor allfarvei du kjetil;) kom deg på bagran, drit kult der, mange år siden jeg har vært der selv nå..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor diskutere mer Våler versus Bug Run?

Hvis jeg skjønner det rett er det endel som setter pris på Bug Run, og andre Våler - hvis man må ta et valg.

Er det ikke bedre om folk tenker litt mer langsiktig enn 2009 og heller diskuterer/jobber for hvordan

VACN kan få i pose og sekk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo det noen her prøver på da. bytte om på Skogen vs Våler så er jo problemet løst

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva BR har som ikke Hovedtreffet har? De som ikke vet det bør reiste til BR i år, og oppleve det treffet.

 

Blir det treff i år, så skal jeg spise svenske pølser. Ikke norske. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt så lyst til å dra på BR, og i år vurdere jeg det sterkere. Er så mange som skryter av det:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva BR har som ikke Hovedtreffet har? De som ikke vet det bør reiste til BR i år, og oppleve det treffet.

 

Blir det treff i år, så skal jeg spise svenske pølser. Ikke norske. :)

 

Korv, Sverre Andre, Korv... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart du skal være med, Dan Inge!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva BR har som ikke Hovedtreffet har? De som ikke vet det bør reiste til BR i år, og oppleve det treffet.

 

Blir det treff i år, så skal jeg spise svenske pølser. Ikke norske. :)

 

2005 var forrige gang? Huff nå er det skjerpings Sverre!

 

(I år kjører jeg bil uten mekanisk gasspjeld, så Tore kan få sove i fred)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du er bare redd for å reise utenfor allfarvei du kjetil;) kom deg på bagran, drit kult der, mange år siden jeg har vært der selv nå..

 

 

 

WTF?! Plutselig er både du og Bia her..

 

Ja det er ganske sandt jeg er redd for og reiser for langt..

Værken jeg eller bilen min er lagd for og kjøre så langt. Jeg syntes det er langt til våler jeg og det tar 1time og 45min eller noe..

 

Spis den svette svenske korven du så tar jeg meg en overzize flinters i steden :P

 

Nei jeg skjønner at det må være kult der ettersom det er så høyt pris hos mange.... Jeg ønsker meg att treffen blir byttet om jeg skogen på våren og Våler på høsten. Men er det lettere og få på Skøve'n a?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er naturligvis forståelig at dette opprører mange. At det fremdeles er vanskelig å forstå at det har blitt slik det har blitt i år skyldes kanskje litt misforståelser rundt hvordan vi få treffdato. Det er slik at vi sier perioden vi ønsker treffet på, så får vi alternativer å velge mellom av NTS. Vi har jo hatt samme perioden i alle år så normalt sett bare bekrefter vi det muntlig. I år spesifiserte Jan Andre at vi kunne tenke oss å ha treff sent mai. Når vi fikk beskjed om treffet fikk vi denne datoen og når vi tok kontakt for å bytte fikk vi beskjed om de kun hadde en ledig helg, nemlig den vi hadde fått i juni.

 

 

Nok en gang så må jeg presisere at dette er ikke noe enkeltpersoner i styret har gjort med vilje for å være lei med de som har lyst til å dra på Bugrun. Jeg har vært ganske klar når jeg har sagt dette før og kan ikke skjønne at dere fortsatt skal terpe på dette.

Det hersker som jeg også har sagt en bred enighet i styret om at dette er leit og vi skulle gjerne hatt det slik at alle kunne komme. Vi er også de første som får beskjed av Vålerbanen om det skulle være en annen helg i nærheten som blir åpen. Men med mindre dette skjer vil vi desverre ikke kunne ha gleden av å få med oss de som reiser til Bugrun på hovedtreffet.

 

Det har jo kommet opp noen andre alternativer her, og det er bra, konstruktive forslag er helt suverent og vi skulle gjerne hatt enda mer av dem :)

Selv om vi nå ikke skriver mer enn 29.januar er det desverre litt sent å få gjennomført de aller fleste av dem. Vi skal selvsagt ta det med oss i planleggingen av treffsesongen 2010. Men om alt går som det skal og vi får annen dato enn Bugrun så trenger vi kanskje ikke gjøre noen endringer :)

 

Jeg kan ikke be dere om å synes at det er greit at treffene krasjer, men vær så snill å akseptere at vi har gjort det vi kan.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt forslag er at vi har trackday på Rudskogen tidlig i Mai, Hovedtreff på Våler i slutten av Juni.. Sommertreff på ACR rundt starten av August og evnt en trackday til på Rudskogen i september for å avslutte sesongen.

 

Nå aner jeg ikke hvor mange baner som ligger 50 mil fra Drammen, men det er ikke så mange gode alternativer i Norge ihvertfall. Aner ikke hvor langt det er til f.eks. Mantorp jeg, men mange vil nok kvie seg litt for å kjøre 100 mil tur/retur for å dra en dagstur på treff. Er jo mange som drar på dagstur til Våler og Rudskogen.

 

Et samarbeidstreff med svenske Audi-klubben på Mantorp kunne kanskje vært en ide?

 

Nå har jeg aldri vært på BugRun, men ser på det som et mer utstillingstreff og banekjøringen er vel også forbeholdt VW. Derfor ligger det ikke helt i min interesse å dra dit. Det er klart at BR virker som et veldig sosialt treff så det er synd at de som kunne tenkt seg å dra til begge plasser må ta et valg mellom hovedtreff og BR, (ikke det at det virker som om de har så store problemer med å bestemme seg.) Uansett så er de veldig flinke til å syte over at treffene kræsjer. Og jeg begynner å bli lei av sytinga som skaper negativ stemning her inne. Alle må ikke kommentere det.

 

Nå ble vel noe av dette litt OT.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt forslag er at vi har trackday på Rudskogen tidlig i Mai, Hovedtreff på Våler i slutten av Juni.. Sommertreff på ACR rundt starten av August og evnt en trackday til på Rudskogen i september for å avslutte sesongen.

 

Nå aner jeg ikke hvor mange baner som ligger 50 mil fra Drammen, men det er ikke så mange gode alternativer i Norge ihvertfall. Aner ikke hvor langt det er til f.eks. Mantorp jeg, men mange vil nok kvie seg litt for å kjøre 100 mil tur/retur for å dra en dagstur på treff. Er jo mange som drar på dagstur til Våler og Rudskogen.

 

Et samarbeidstreff med svenske Audi-klubben på Mantorp kunne kanskje vært en ide?

 

Nå har jeg aldri vært på BugRun, men ser på det som et mer utstillingstreff og banekjøringen er vel også forbeholdt VW. Derfor ligger det ikke helt i min interesse å dra dit. Det er klart at BR virker som et veldig sosialt treff så det er synd at de som kunne tenkt seg å dra til begge plasser må ta et valg mellom hovedtreff og BR, (ikke det at det virker som om de har så store problemer med å bestemme seg.) Uansett så er de veldig flinke til å syte over at treffene kræsjer. Og jeg begynner å bli lei av sytinga som skaper negativ stemning her inne. Alle må ikke kommentere det.

 

Nå ble vel noe av dette litt OT.

 

 

kan vi ikke prøve på en trackday på våler også istedefor rudskogen, mai eller sep

langt fra trønderlag til rudskogen for en dags kjøring på banen.

ikke syting dette, bare ett forslag. Skal ikke rudskogen bygges om til sommeren??

 

Håper klubben snart begynner med 3 dagers treff. Så får vi mere ut av ei helg : rock :

acr bør jo være det på grunn av lange avstander

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.