Anbefalte innlegg

Som Joachim skriver for sent og gjøre noen endringer i år alikvell.

 

Regner vell med att det kjempes med nebb og klør om og få en anne dato neste år. Kan vell si neste år at vi kan ta slutten av mai hele juni uten om XX/XX ? Dem bør da ta med ønskene i betraktingen... Vist ikke er det en litt over snittet Aroganse ute og går i ledelsen på vålerbanen, da syntes jeg vi burde drite i og leie der et år og satse på 2 ganger Skogen vist det er mulig.

 

Jeg ser frem til et par dager på Våler igjen jeg da. Satse på noe av det samme været som i fjor(huske på og ha telte i skyggen på morgenen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår at Våler kuttes ut neste år til fordel for ACR. Da har vi to treff greit fordelt på to steder i landet, pluss evt en trackday på våler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår at Våler kuttes ut neste år til fordel for ACR. Da har vi to treff greit fordelt på to steder i landet, pluss evt en trackday på våler.

 

Støtter denne!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Joachim skriver for sent og gjøre noen endringer i år alikvell.

 

Regner vell med att det kjempes med nebb og klør om og få en anne dato neste år. Kan vell si neste år at vi kan ta slutten av mai hele juni uten om XX/XX ? Dem bør da ta med ønskene i betraktingen... Vist ikke er det en litt over snittet Aroganse ute og går i ledelsen på vålerbanen, da syntes jeg vi burde drite i og leie der et år og satse på 2 ganger Skogen vist det er mulig.

 

Det her jeg ønsket i juni 2008 når jeg skrev innlegget, det hjalp ikke da. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

WTF?! Plutselig er både du og Bia her..

 

Ja det er ganske sandt jeg er redd for og reiser for langt..

Værken jeg eller bilen min er lagd for og kjøre så langt. Jeg syntes det er langt til våler jeg og det tar 1time og 45min eller noe..

 

Spis den svette svenske korven du så tar jeg meg en overzize flinters i steden :P

 

Nei jeg skjønner at det må være kult der ettersom det er så høyt pris hos mange.... Jeg ønsker meg att treffen blir byttet om jeg skogen på våren og Våler på høsten. Men er det lettere og få på Skøve'n a?

 

hehe... skal nok ikke på noen av treffene, er i valencia på offshore race da å kjører nor tech båt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... skal nok ikke på noen av treffene, er i valencia på offshore race da å kjører nor tech båt ;)

 

Hvem sin ræv måtte du sleike for og få til det om jeg tør spørre?

 

Back to tåpikk

 

Svein vi får håpe dem tar problemet mere seriøst nuh..

 

Mulig det skulle blit tatt opp med en gang dem fikk vite det. "Vi fikk vålerbanen på samme tidspunkt som Bugrun i år også, noen som har noen forslag til hva vi kans gjøre? Skal vi ta den datoen eller skal vi prøve en annen løsning"

Styret skal vell bestemme, men er ikke farlig og få noen innspill fra medlemmene på et tidligere tidspunkt.

 

 

 

Er ikke slevsagt att vi må på Våler liksom..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har hatt så lyst til å dra på BR, og i år vurdere jeg det sterkere. Er så mange som skryter av det:)

 

Har du lyst, har du lov:)

Ikke noe å tenke mere på det Dan Inge. Bare å slenge seg med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke slevsagt att vi må på Våler liksom..

 

Jeg syns det ville være tragisk om det ikke er et treff på Våler i løpet av sesongen ihvertfall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synd det kræsjer igjen.

Jeg har gleda meg til både bug run og vålerbanen.

Jeg skjønner det at det er mye som skal tas hensyn til med tanke på bane leie osv.

Men litt komunikasjon mellom? Hva med å sende en mail til bug run og høre når de planlegger treff til neste år og prøve å ikke velge samme helgen.

 

Jeg drar heller til bug run! Desverre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bug Run har vel hatt denne helga nå for 26 året på rad...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bug run er til samme tid hvert eneste år. første eller andre helgen i juni.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.