Trenger skrudde spacere - hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

Ja, hvor kjøper jeg så dette? Helst en norsk nettbutikk som leverer kjapt. Snakker da om spacere i 4x100 som man skrur fast i navet sånn at originale bolter kan brukes, og med sentrering på innsiden og utsiden. 2cm er det jeg er ute etter. Eventuelt om noen her på forumet har dette liggendes og til salgs.

 

Mads Kristian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte mine hos kjartan på quality autoimport.. 20mm spacer til 4x100. av typen man skrur fast i navet...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, hvor kjøper jeg så dette? Helst en norsk nettbutikk som leverer kjapt. Snakker da om spacere i 4x100 som man skrur fast i navet sånn at originale bolter kan brukes, og med sentrering på innsiden og utsiden. 2cm er det jeg er ute etter. Eventuelt om noen her på forumet har dette liggendes og til salgs.

 

Mads Kristian

Hørt med Håkon Sandberg ?? Han har en del liggende.....pluss han skaffer det aller meste innen spacere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørt med Håkon Sandberg ?? Han har en del liggende.....pluss han skaffer det aller meste innen spacere.

 

 

Han har ikke tid til å vente på meg... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Autopower i Arendal har kanskje? De fører iallefall H&R som er kvalitets spacere på øverste hylle. Kjapp levering også om de har det inne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgimport.no har div spacere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar;)

 

Har sendt mail til alle de som er nevnt her, pluss Brakes.no. Satse på at det ordner seg fort. Og nei, har ikke tid til å vente på Håkon: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar;)

 

Har sendt mail til alle de som er nevnt her, pluss Brakes.no. Satse på at det ordner seg fort. Og nei, har ikke tid til å vente på Håkon: rolleyes

 

Det er fint det, så slipper jeg mer mas fra deg... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slipper jeg samtidig å vente på svar fra deg, sånn som på den siste PMen jeg sendte som jeg ikke har fått svar på:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

troor jeg så slike på dekkspesialisten i skien her om dagen.. kan jo ringe til de og høre..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Will do. Men mulig jeg har fått skaffet custom spacere nå, så da får jeg vente og se hvordan det blir med de til uka.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.