Anbefalte innlegg

noen som har bygget om en 170 hk 7a til 230 aan og prøvet og få det godkjent?? hvilke krav setter de til bremser osv?? så jeg vet om jeg i det hele tatt gidd og ta meg bryet med godkjenning el bare kjøre.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du sliter pga att du har ett karosseri som ikke ble levert med turbo orginalt.Har ikke hørt om noen som har fått godkjent på biltilsynet enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er jo plenty biler både 90q og andre som er godkjent,, når du får godkjent en escort mk1 med cosworth og 540hk så får man jo og godkjent en audi med 60 hk effekt økning,, spørsmålet er bare hvor dyrt og hva....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt går om du har lomma full av gryn. Eneste mulighet til å godkjenne AAN i 90Q er TüV.

Regn med 25000+ bare der. Finnes desverre ingen papirer fra audi som sier at 90n tåler turbomotor, derfor går det ikke gjennom hos SFOOR direkte.

Lettere både med 80Q og coupé der det finnes versjoner med alt fra 115 til 265hk 'originalt'.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.