Var en tur i Ørsta i dag....

Anbefalte innlegg

Hekta på hengeren og reiste til Ørsta i dag for litt aktiv shopping... (Jeg var bare sjåfør og visakortsjef, fruen pekte på møbler....:))

Men må si meg imponert over utvalget fine VAG og Audi jeg la merke til på den korte tiden vi var der...

Kan nevne iallefall følgende:

Matt svart G2 med flott lyd og gullfargede felger, VR6 som Gøran Krogh har bygd?

Bandit Passaten?? Iallefall svart med Opera felger.... Flott vogn...

Knall blå lav G2 med breie felger.. I fart, så fikk ikkje studert den så nøye...

En litt eldre Audi 80/90, lav og med litt spesielle felger......

Eldre Audi 100 Q Avant...

Blå Audi (Skal ikkje sei om det var A4 eller RS4, vil ikkje fornærme noen..:P), men iallefall med carbonpanser om ej ikkje såg altfor feil...:)

A4 avant, rundt 2003-2004 mod (Ikkje så oppdatert på nøyaktige årstall på audi), iallefall grå (Delfin grå?) med et sett fine felger og fin senk...

Kan sikkert nevne flere, men klarer ikkje å sjå for meg alle no...

Men uansett ei fin samling biler på en liten plass, så trur vi må samlast i Ørsta på neste "On Tour", og også 28juni, når det også er treff der inne. Arrangert av Volda-Ørsta Gatebilklubb trur jeg det var.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Støtter denne, vi møtes i ørsta 28 juni :D Vis det ikke er på dagtid for da er jeg på jobb:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den blå audien er vell en s4 me karbon tak å panser????? men de e bare folie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligg prosjekt-tråd her på forumet på dei fleste av bilene du nevner:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligg prosjekt-tråd her på forumet på dei fleste av bilene du nevner:)

Der er den litt "eldre" audien jeg såg ovanfor Jernia ja......:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Matt svarte g2 en er vell den Gøehan bygde, Bandit passaten hører til her i fosnavåg med naboen(til salgs), blå stasjonsvogna he ej sett prosjekttråd på her,s4?, blå G2 e vell kalle sin, å audien me spesielle felga e vell JC sin..som skreve lenger oppe so skal her vere prosjekttråd på dei fleste her inne...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den blå S4'en er min;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den blå S4'en er min;)

Flott bil;)

Den sto vel faktisk opp med biltilsynet om jeg ikkje husker feil.... Parkerte ved siden av den da jeg var en tur innom og leverte en eigerskiftemelding på motorsykkelen.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.