AAN motor i S2/B3/B4, Radiator ?

Anbefalte innlegg

Hei !

Hva gjør egentlig folk med radiator i disse "small chassis" bilene ?

Med AAN motor med tilhørende Innsug, ABS aggregat i bakkant så er det ikke så veldig mye plass.. =/

Jeg har værtfall ikke sjangs til å få plass til den orginale "S2" radiatoren min..

Gjerne tips til hvilke/hvor man bør kjøpe radiator, eller kanskje det er best å få laget en på mål ?

Trenger virkelig godt tips her.. Kjedelig hvis oppstart må utsettes p.g.a av dette : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har ikke abs pumpe, så jeg vet ikke om det funker og gjøre som jeg har gjort, men her er hvertfall bilde av hvordan jeg gjorde det...

radiator1.jpg

radiator2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er akkurat slik jeg tenkte meg, men har ikke plass p.g.a ABS pumpa desverre, går rett og slett ikke : dum :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da må abs`n offres:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller bytte innsug og gjøre sånn kanskje:

Rudskogen-Bremsingosv001.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytte av innsug er ikke aktuelt, selv om kanskje det hadde vært det letteste...

Ser en her har brukt en ALU radiator fra Honda, prøver å få litt kontakt med han for å høre hvordan det går så får jeg evt. bestille meg en slik en og ei tynn vifte..

Skal prøve en ting, og demontere vifta, og se om jeg da får plass til radiator..

Så får jeg heller bestille meg ei smal vifte og sette på...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ble det ny Alu radiator med tanker i Alu også, samt 2stk 14" 1800cfm vifter...

Skulle vel holde det håper jeg : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Wagner kit er jo en "ok" løsning også...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.