#1 Skrevet Juni 14, 2008 Noen fra kr.sand som kan svare på hva fartsgrensen er ved fotoboksen på innfartsveien fra øst i andre tunellen etter bommen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 14, 2008 60 km i timen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2008 Blinket den da? Har faktisk aldri sett denne i funksjon... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2008 Ja den blinket ( 2 ganger både meg og en kammerat bak ) men kun rødt ikke blits ? Hadde rett over 70. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2008 Auda. Rart det ikke var noen blits da. Men jeg mener at jeg har lest at boksene i Baneheitunnellen er av en nyere type, kan det stemme folkens? Leita litt rundt, mulig at det kan være et av disse infrarøde kameraene som sitter i den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 18, 2008 Jupp. d er nye bokser flere plasser fortia.... blinker ikke så mye som di gamle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 26, 2008 71 km/t - 2900 kr. FAEN Kompis som kom bak - 70 km/t - 1600 kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 26, 2008 Bøtesatsene på sitt verste! Hvorfor ikke en jevnere stigning per km/t for fort??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...