Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe...? Pusserne går bare halvegs opp på ruta for så og stå og riste litt før de går ned igjen.

Har byttet pusser motor til 4500.- uten at det hjalp mye..: bh : fins det noe relle til pusserne evt. hvor..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen hjelpe...? Pusserne går bare halvegs opp på ruta for så og stå og riste litt før de går ned igjen.

Har byttet pusser motor til 4500.- uten at det hjalp mye..: bh : fins det noe relle til pusserne evt. hvor..?

Det du beskriver har jeg også opplevd på min Sharan. Det er ikke motor som er problemet men selve viskermekanismen. Jeg svidde av 4500 på Erik Arnesen for å få byttet mekanismen. I etterkant har jeg søkt på nettet og funnet ut at dette var helt unødvendig. Det som er problemet er at festene til vindusviskerene ikke får smøring. Jeg har sett på her på forumet andre som har tatt ut mekanismen og smørt opp disse festene men da på andre typer biler.

Sharan-klubben i Tyskland har DIY-anvisninger på alle mulige aspekter ved våre biler. Den du bør studere ligger her. Vedkommende har vært så smart å sette inn smørenipler slik at han unngår problemet i fremtiden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk Takk.. Mekkanismen er nå tatt ut og smurt opp og det fungerer bedre enn nytt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.