#1 Skrevet Juni 14, 2008 Er det noen i klubben som bor i nærheten av lindås kommune som har over middels peiling på S4 (1993)? Jeg trenger hjelp til å finne ut hva i helsike det er som tuller seg så mye på bilen min. Er det noen som kunne tenke seg å hjelpe meg? Skal snart sette i gang storinnkjøp til denne bilen og synes det er litt dumt å kjøpe masse dill om det er noe annet som absolutt bør fikses først... Så HJELP... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2008 eventuelt noen med coilpack som jeg kan prøve? Lurer på om det kan være den som er problemet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2008 Ikke mye respons gitt... Feilsøkingen er i gang fra min side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2008 Har jo nevnt for deg tidligere at det ikkje var så veldigt langt ut til Fonnes Kai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2008 Har jo nevnt for deg tidligere at det ikkje var så veldigt langt ut til Fonnes Kai Tror jeg kommer til å benytte meg av det tilbudet nå. Hadde du ett nummer jeg kunne nå deg på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 15, 2008 Du ha pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...