#1 Skrevet Juni 14, 2008 Finnes det ingen lampecheck på audi ? dette gjelder da en 2002 Audi A6, den har ikke kjørecomputer, kun den lille ruten som viser varsellamper,utetemp, og servicelampe.. har testet det med å ta ut både hovedlyspære, og ene baklyspæra.. men kommer ikke opp noe alarm på at en pære er gått... slike ting bør finnes også på nye biler, alle mine gamle biler har hatt dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2008 ingen som vet ? er vel noen her som ikke har kjørecomputer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2008 det er ikke lampesjekk på den du har nei... hvis du hadde en bil med kjørecomputer så har du lampesjekk (mener jeg hvertfall...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2008 Jeg har det på min 2001 A6 men jeg har full kjørecomputer..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...