94 mod tdi stopper i utide

Anbefalte innlegg

har en 94 mod som stopper i utide stadig vekk. denne var på gompes auto lyngdal før jeg kjøpte den å de fant ikke ut hvorfor det stoppet. Nå er bilen satt på et lite uavhengig verksted hvor de tror det er den ettermonterte startsperren som kødder. Litt snodig at ikke merkeverkstedet finner ut av dette? El finner de rett å slett ikke feilen hvis ikke vag com forteller dem hva det er? evnt. noen andre ting det kan være? Får igjen bilen til uka men tenkte om det var andre tips dere hadde så slapp bilen ut og inn av verkstedet hele tiden...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en 94 mod som stopper i utide stadig vekk. denne var på gompes auto lyngdal før jeg kjøpte den å de fant ikke ut hvorfor det stoppet. Nå er bilen satt på et lite uavhengig verksted hvor de tror det er den ettermonterte startsperren som kødder. Litt snodig at ikke merkeverkstedet finner ut av dette? El finner de rett å slett ikke feilen hvis ikke vag com forteller dem hva det er? evnt. noen andre ting det kan være? Får igjen bilen til uka men tenkte om det var andre tips dere hadde så slapp bilen ut og inn av verkstedet hele tiden...

VAG bruker ikke VAG-COM med VAS.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ettermontert orginal startsperre på denne? (Votex leverte slike) hadde slik på en Golf og den kuttet strømmen til bensinpumpa,er ikke sikker på hvordan denne er koblet på dieselen.

(dette var av typen hvor man måtte ha en "pinne" med 3 tilkoblinger på som man måtte sette i for å få start på bilen)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

visst ikke det var startsperre på denne før verkstedet sa det. den stopper som om det kutter alt tvert... liksom ikke som når man går tom for bensin at den dauer men dør tvert. så må man vente ca 1 min så starter den som om ikke noe har skjedd....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.