#1 Skrevet Oktober 13, 2004 Bare etterlyser litt info jeg. Har det vært noen styremøter? Skjer det noe? Spesielt så hinter jeg etter JULEBORD Ja jeg er med i styret selv, men tror jeg har gyldig grunn til å ikke ha vært den mest aktive i det siste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2004 Julebord!!!! Jeg er med Og denne gangen kan jeg garantere at jeg ikke skal kjøre hjem igjen :D:D Hehehehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2004 Opprinnelig postet av Kenneth Jensen Og denne gangen kan jeg garantere at jeg ikke skal kjøre hjem igjen :D:D Hehehehe! "Aldri så gæernt at det ikke er godt for noe" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2004 Nå syns jeg det var mye mas fra deg.. Julebord skal vi selvfølgelig få til. Vi har jo egen treff&show-komitè. Skal forhøre meg med gutta hva vi skal finne på for å toppe fjorårets julebord. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 13, 2004 Opprinnelig postet av Christian B. Wiik "Aldri så gæernt at det ikke er godt for noe" Det er sant, det beste jeg visste før var å kjøre GTI'en min, men det ble jo en heftig stopp for det. Så nå er det bare å gjøre det beste ut av hva man har, og det som er igjen nå er alkoholiker tendensene som henger igjen fra tiden før jeg hadde lappen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 13, 2004 Er med jeg også, denne gangen skal jeg sørge for å ha mer enn 50,- på konto. Hvis noen husker fra sist gang fikk jeg ikke tatt ut en 200-lapp på kiosken engang, så feiringen ble litt amputert for meg.. :-P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 13, 2004 Hallo Follo-gruppa ! Er det bildet som vises Follo lokallags styre ? Det er fler som ikke engang har betalt kontingenten for 2004 ! Bare en liten påminnelse om at det er (og må være) minstekrav til medlemmer i et lokallagsstyre at de er medlemmer ! Hilsen leder'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 13, 2004 Opprinnelig postet av John Kopperud Hallo Follo-gruppa ! Er det bildet som vises Follo lokallags styre ? Det er fler som ikke engang har betalt kontingenten for 2004 ! Bare en liten påminnelse om at det er (og må være) minstekrav til medlemmer i et lokallagsstyre at de er medlemmer ! Hilsen leder'n Det er nok kun et vilkårlig bilde fra forrige fest..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 14, 2004 Er sulten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 19, 2004 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 22, 2004 Bare så det er sakt så er jeg med på neste julebord også, bare så det er helt helt klart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 22, 2004 Kan jeg få lov til å være med? Bare det ikke går noen ribbein... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 22, 2004 Opprinnelig postet av Ole Opsahl Kan jeg få lov til å være med? Bare det ikke går noen ribbein... Bli med på hva? Først må noen ta ansvar... HINT HINT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 12, 2004 Ta ansvar? Er jo ikke noe ansvar å ta her Hvem er klar for julebord og hvilke datoer er aktuelle? Begynnelsen av des elns? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...