#1 Skrevet Juni 15, 2008 Her kan dere legge ut bilder av bilen før dere begynte og hvordan den ble etterpå! Jeg kan begyne med min bil:) Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2008 Den bilen der!!! Den var jo helt 100% Men hvorfor er det hvitt i motorrommet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2008 Før: Etter: Et par eiere imellom det første og det siste bildet, som har gjort en god del arbeid på bilen før jeg fikk den=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2008 Genial tråd!! Min golf 2, som nå er solgt: Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2008 før: etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 15, 2008 Tar med to biler jeg... Passaten: FØR: Etter: DGS2 (Golf GTi): Etter: (og fremdeles ikke helt ferdig) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 15, 2008 Før og Etter bilder av gamle bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 15, 2008 Før [ATTACH]97019[/ATTACH] Etter [ATTACH]97018[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 15, 2008 Passaten før: Etter: Golf GTi før: Etter: Golf GTi 16v før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 15, 2008 Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 15, 2008 Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 15, 2008 Min gamle VW Golf II 1.8 Før: Etter: Min gamle Opel B Vectra Før: Etter: Min VW Passat: Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juni 15, 2008 FØR ETTER På riktig vei mot originalen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juni 15, 2008 Bilen min: Før og etter, men enda ikkje ferdig.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 15, 2008 Før: Etter men fortsatt ikke ferdig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juni 15, 2008 Ratlooker'n jeg hadde i fjor (som Christer Kvalheim kjøpte og nå er solgt igjen): Etter: Motorrommet på "Brunella", som nå eies av Tom Henning Haga: Før: Etter: Og så min nåværende ubruksbil: Nå: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juni 15, 2008 Cabrioleten før og etter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juni 15, 2008 Ikke store forskjellen da, men.. Før: Etter: Og etter å ha stått parkert i snart 1mnd i bakgården ser den nesten ut som utgangspunktet:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juni 15, 2008 Golfen den dagen jeg kjøpte den. Sånn den så ut for 2 uker siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juni 15, 2008 Fra: Til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juni 15, 2008 Før (julen 07): Etter (10mai 08): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juni 15, 2008 Mitt 100Q prosjekt. Før og etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juni 15, 2008 Fra: Til: Selges ogsaa: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=124836 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 15, 2008 Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 15, 2008 A6'en min når jeg kjøpte den å hvordan den ser ut nå Små men i mine øyne riktige forbedringer..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...