#26 Skrevet Juni 15, 2008 Genial tråd. Vil se mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 15, 2008 Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 15, 2008 Får ta den i tre trinn jeg da. Først: Så/Før: Nå: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 15, 2008 ikke heelt ferdig enda Før : Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 15, 2008 mine, alle solgt før: etter: før: etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 15, 2008 Tja... En liten bildeserie her da... Når jeg henta'n... Så etter en liten stund: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 15, 2008 Så tilbake til start... To be continued 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 16, 2008 Noe av det jeg har hatt. Ingen av bilene er i mitt eie lenger.. Før: Etter: Før: Etter: Denne har jeg ikke bilde av hvordan var fra starten lenger. Men bilen så ikke ut hvertfall. Hull i siden, røde dører OSV---> Slik den var for kort tid siden hverttfall. Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 16, 2008 Før Etter: Utifra bildene ser det jo ut som jeg har senka kjerra 20-25cm! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 16, 2008 Får ta den i tre trinn jeg da. Så/Før: Haha, du som hadde denna. Du var helten min når jeg var 17! Small world. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 16, 2008 Før: Etter: Før: Etter: Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 16, 2008 FØR: Etter: FØR: Etter: FØR: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 16, 2008 Mye fint her ja Før Etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juni 16, 2008 Etter: Før: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juni 16, 2008 Før: Etter: Den ekte "Bad Ass" Golfen. (Jonas) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juni 17, 2008 Golfen før: etter: Passaten før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juni 17, 2008 Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juni 17, 2008 Motorrommet på Corradoen din Rune ble jo sykt pent We like it 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juni 17, 2008 So far ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juni 17, 2008 MYE stilig bilder her! Før og etter mitt første prosjekt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juni 17, 2008 Motorrommet på Corradoen din Rune ble jo sykt pent We like it Takk skal du ha:grouphug: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Juli 6, 2008 Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Juli 7, 2008 Får ta den i tre trinn jeg da. Først: QUOTE] Hey... Det der er jo den gode gamle 1,8 golfen min det... Bildet er tatt når den står parkert på septiken... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Juli 7, 2008 Før (2007) [ATTACH]98552[/ATTACH] Etter: smil :(2008) [ATTACH]98553[/ATTACH] [ATTACH]98554[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Juli 7, 2008 Før: Etter: Dette syns jeg er kult! En bil som jeg ser parkert hos tusen bestefedre hver dag, men med senk og litt plastikk så er det en lekker liten sak som unggutta snur seg etter Nice one! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...