#51 Skrevet Juli 7, 2008 Mye bra prosjekter her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juli 7, 2008 Før: Nå: Sånn kommer den til å se ut i uoverskuelig fremtid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juli 8, 2008 Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juli 8, 2008 ny og gammel:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juli 9, 2008 Mitt bruksbil.mini.bane.ratlook-prosjekt, heh.. EDIT: Jeg har eid bilen i ca. 2uker Før: Nå(underveis): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juli 9, 2008 Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juli 10, 2008 Du som endte opp med den der altså, Endre. Var å titta på den. Håper du fikk pruta masse, for den var drøyt overpriset når jeg var der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juli 10, 2008 Ja blei nok meg ja. var en utrolig god bil.men også en dyr bil da jeg kostet på den åver 150 000,- på ett år på div slitedeler(b.l.a. girkasseras 2 ganger) og self litt kosmetisk. men ja fekk den en del billigere enn annonsert pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juli 10, 2008 før og etter av min: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juli 11, 2008 Keskin KT1 satt jo som ett skudd på Golfen din Espen Andrè! Mye flott her, men må si jeg er meget svak for den 100 Coupeen til Håkon Sandberg. Vil si at det er en av de tøffeste/peneste bilene i klubben! Men mange tøffe einsere også gitt... Bra tråd! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juli 11, 2008 Jeg hiver meg på Ikke de alt for store forandringene, men er da noe:) Før og etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juli 11, 2008 Før: AFTER: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juli 11, 2008 Før nå (blir aldri ferdig) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juli 11, 2008 Ikke store forandringen, men gjort litt:D Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juli 11, 2008 Før: Etter (foreløpig): 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juli 11, 2008 før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juli 11, 2008 Før nå (blir aldri ferdig) det der ble jo helt kreeeem;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juli 11, 2008 passat "RSTDI" før: etter: Touran "Diamond" før: etter: Audi s6 "silver mafia" Før: etter: passat "chromeline" før: etter: Passat "R-line" Før: Nå: dette summerer mine biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juli 13, 2008 Siste prosjekt Før og etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juli 13, 2008 A4'en Før og etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juli 13, 2008 Et av mange Golf 2 prosjekt Før/etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juli 13, 2008 En annen A4 jeg en gang hadde Før/etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juli 14, 2008 Noen av mine tidligere VAG-prosjekter: FØR: ETTER: FØR: ETTER: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juli 14, 2008 Current projects: FØR: ETTER: FØR: ETTER: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juli 14, 2008 Hmm. slenge inn av golfen og da. Før: (delvis påbegynt) Etter: Dårlig bilde bakfra men eneste jeg fant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...