#76 Skrevet Juli 14, 2008 Før: Kjøpte den ganske shabby å fikset den litt opp,solgt Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juli 15, 2008 Har ikke noe skikkelig "Før" bilde av bilen, men den var ihvertfall frontkollidert (kondemnert) og 100% original når jeg fikk den. Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juli 15, 2008 Før: Etter: Nå: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juli 15, 2008 Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Juli 15, 2008 Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Juli 15, 2008 Artig tråd. Får stikke å ta noen før og nå bilder.. "etter" ser ut som det kan bli en stund til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Juli 15, 2008 Før Nå Den er ikkje ferdig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Juli 16, 2008 Ikke så omfattende men... Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Juli 16, 2008 Fyttirakkern for en slede du har Oddvar...nydelig bil!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Juli 16, 2008 Før, kun med det som var de nye sommerfelgene. Etter, ikke ekstremt mye som er gjort. Nå solgt videre med tungt hjerte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Juli 16, 2008 Før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Juli 16, 2008 Var det du som hadde denne? Så den jo på sommertreffet innbilder jeg meg? Kul bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Juli 16, 2008 Fyttirakkern for en slede du har Oddvar...nydelig bil!! Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Juli 16, 2008 Var det du som hadde denne? Så den jo på sommertreffet innbilder jeg meg? Kul bil! Stemmer det Var oppover en tur med den ja før jeg solgte den. Takk for det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Juli 16, 2008 Før og etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Juli 17, 2008 Bilder fra Tyskland når eg hentet S4en.. Bilder etter eg fekk den slik den ser ut nå etter litt modifikasjoner:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Juli 21, 2008 Mine to siste "prosjekter": Suzy-Q før: Etter: R32 før: Etter: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Juli 21, 2008 Før: Etter: ...: Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Juli 22, 2008 FØR: ETTER: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Juli 22, 2008 Min Vw Touran 2.0TDI Kjøpt i fjor høst i orginal stand. Idag: FK justerbart MS design front og bakfanger Lakkert eksos Sotet vinduer 19x8,5 felger facelift dashboard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Juli 22, 2008 urquattro før/etter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Juli 22, 2008 s2 før/etter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Juli 22, 2008 ur90 før/etter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Juli 22, 2008 Du får det til du Geir Tony.. Lekkert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Juli 24, 2008 Du får det til du Geir Tony.. Lekkert! Takk så mye, I do my best 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...