#1 Skrevet Juni 15, 2008 Blinklysene på min 1998 A4 har sluttet å virke. Når jeg låser opp bilen med fjernbetjeningen så blinker alle, men verken varselblinkbryter eller vanlig blinklyshendel fungerer. Hvis jeg trykker inn varselblinkbryteren litt hardt, så blinker det et par ganger. Kan det være denne bryteren som bør byttes? Eller et relé? Evt. hvordan får jeg ut varselblinkbryteren? Andre som har hatt lignende problemer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2008 Tipper det er varselblinkbryteren som er synderen her ja. Bryteren har nemlig releet innebygget. Altså er blinklysrele og varselblinkbryter en og samme del. Denne skal være bare å trekke rett ut. Sitter i noen slags klips/tapper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2008 Akkurat.. Da får vi ta en titt på det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 19, 2008 Da er problemet løst Byttet bryteren til varselblinkeren, så var det greit. Takk for tipset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...