#1 Skrevet Juni 15, 2008 Hei. Noen som har noen ideer til felger jeg kan ha på bilen? Det er så mye pent å velge mellom. bilen er en sort 2001 passat stv.. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 17, 2008 kom igjen da:p Jeg har vurdert svarte felger... tenkte på at det bare skulle være svart. men veit ikke om det blir litt mye.. hva syns folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 17, 2008 Hva med å bare ta de felgene du syns er pene selv istedet for å la andre velge for deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 17, 2008 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=124424 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 17, 2008 Hva med å bare ta de felgene du syns er pene selv istedet for å la andre velge for deg? Tenkte bare folk kunne komme med forslag jeg da.. for å få noen flere ideer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 17, 2008 kom igjen da:p Jeg har vurdert svarte felger... tenkte på at det bare skulle være svart. men veit ikke om det blir litt mye.. hva syns folket? Har svarte selv, dog ikke svart bil. Her kan du jo se noen bilder rundt om Bilen min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 25, 2008 Min sorte highline med 18" ASA vinterfelger, sorte inni og børstet alu på eikene og på felgkanten. (Dårlig mobilbilde) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...