#1 Skrevet Juni 15, 2008 1) Hvordan bytte sidespeil. Har skjønt at dørpanelet må av, men skjønner ikke helt hvordan få av dette. 2) Motoren lugger litt mellom 3000-4000 omdr. ved halv gass. Bilen er litt av/på å kjøre. Har byttet magnetventil men problemet er der enda. Noen som vet hva dette er? 3) Er det 7x17 som er orginal felgdim? Sitter 225/45/17 dekk på nå, men i vognkortet står det 245/40/17. Hvis dette er riktig da må gummien tyte bra ut på hver side av felgen. Bilen er forøvrig chippet og er helt rå å kjøre. Merkbart bedre enn den gamle S4n. Håpere noen kan hjelpe meg med ovennevnte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2008 1: sidespeilet tar du av ved og ta av den svarte gummipluggen som sitter i halsen på speilel mellom døra og selve speilhuset og under der sitter det 1 unbrako skrue og vips er speilet av. skal du også ha av braketten sitter det 2 stk unbrako skruer til på den 2: kan være mange ting men jeg ville begynt med og lese av feilkoder. det neste jeg ville gjort var og trykk testet systemet. 3: 7x17 er org felg dim ja men det tyter ikke mye utenfor felg.har 1stk reservehjul som har org dim og det er ikke såforskjellig fra dem jeg har på vinterhjula som er 225/45-17". har hørt at dem org dekka var produsert for rs2 og var stort sett like som 225/45-17 men dette vet jeg ikke om stemmer håper dtte hjalp litt fint om du legger til i din profil hvor du bor så er det litt lettere og kunne hjelpe med vag com feks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2008 Takker for svar. Har prøvd å skru ut umbrako i halsen på speilet men det sitter dønn fast. Litt redd for å røske å dra for mye men tok i ganske bra. Sikker på at det bare er den umbrakoen i halsen som skal ut for å få av speilet ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2008 er bare den ja. har demontert begge to når jeg lakerte min rs2 for ca 1 år siden? har du mail kan jeg sende deg en tegning på hvordan speilet ser ut. har ikke peil hvordan jeg legger ut bilder av annet format en jpg og jpeg og gif 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 15, 2008 Har nytt speil. Ser ut som om det er en sperrebolt som må løsnes fra innsiden i tillegg til umbrako i speilhalsen. Var ute nå og prøvde en gang til men får ikke løs speilet. Kan hende at den bolten ikke var satt tilbake på bilen din. Speilet sitter sikkert godt nok i bare umbrakoen. Fint om du sender tegning. E-mail: kentc@broadpark.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 15, 2008 er nok ikke flere skruer desverre. bilde er sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 15, 2008 Du må "vrenge speilet" inn mot vinduet så dukker det opp en bolt nedi speilfoten som du ikke ser når speilet står der det skal. håper du forstår forklaringen. MVH Petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 15, 2008 Ang dekk: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=118130 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 16, 2008 Da er speilet bytta. Får se hva jeg gjør med dekk/felger kansje 18x8,5 m/235-245. Takk for hjelpa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...