#1 Skrevet Juni 15, 2008 Noen som veit hvor jeg kan få tak i tegninger over ledningsnettet i min A4? Går det ann å sette inn elektriske seter selv om det ikke er det i bilen fra før? Eller må det trekkes noe ledninger da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2008 Du trekker jo bare opp strøm direkte fra batteriet, gjennom torpedoveggen, under teppet og opp under setet. Ellers var det en side som selger ledningsnett, men den husker jeg ikke, og finner den heller ikke ved søk i forumet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2008 Du trekker jo bare opp strøm direkte fra batteriet, gjennom torpedoveggen, under teppet og opp under setet. Ellers var det en side som selger ledningsnett, men den husker jeg ikke, og finner den heller ikke ved søk i forumet... Greit nok... Men trenger fortsatt tegning over ledningsnettet... Er noe galt med bremse lyset på venstre side... Noen som har vært borti det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 16, 2008 Greit nok... Men trenger fortsatt tegning over ledningsnettet... Er noe galt med bremse lyset på venstre side... Noen som har vært borti det? hva som er galt med bremselyset da?? En sånn haynes rep.bok, der er det vel noen skjema over el.nettet tror jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2008 hva som er galt med bremselyset da??En sånn haynes rep.bok, der er det vel noen skjema over el.nettet tror jeg:) Det fungerer ikke, selv om jeg bytter pære... Står "BREMS LICHT" i kjørekomputern... Kan jo altids få tak i bok da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...