#1 Skrevet Juni 15, 2008 Min passat 3bg er litt anderledes enn den har vært tror jeg for det virker som den bråker mer enn før og på høye turtall og det er ikke eksosen og når jeg stopper og skrur av motoren så kan man høre en svak suse lyd fra venstre side øverst ved pansret. Akkurat som det er noe luft el slikt som slippes ut: klø : Noen som vet eller har noen tanker og meninger om hva dette kan være? Takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 15, 2008 Min passat 3bg er litt anderledes enn den har vært tror jeg for det virker som den bråker mer enn før og på høye turtall og det er ikke eksosen og når jeg stopper og skrur av motoren så kan man høre en svak suse lyd fra venstre side øverst ved pansret. Akkurat som det er noe luft el slikt som slippes ut: klø : Noen som vet eller har noen tanker og meninger om hva dette kan være? Takker for svar Suselyden du hører er antageligvis bare trykkutjevning i klima`n... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 15, 2008 Suselyden du hører er antageligvis bare trykkutjevning i klima`n... Ok. Ja det kan det jo være: klø : Takk for svar på det. Skal undersøke det litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 15, 2008 Den suselyden har jeg også på min,det er fra kliman.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 16, 2008 Hvis den "suser" på høyt turtall også, såpass høyt at du hører det inni bilen, så KAN det være en vakumslange til turboen som er røket... Jeg hadde det på min.. Kraftig suselyd som økte i intensitet etterhvert som jeg tråkket på gassen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...